وبلاگ

جوانسازی صورت با استفاده روش پروفایلو

جوانسازی صورت با استفاده روش پروفایلو

فهرست مطالب

آیا با جوانسازی صورت با استفاده روش پروفایلو آشنایی دارید؟ با افزایش سن و ورود به میانسالی و بزرگسالی از مهمترین تغییراتی که در این دوره ایجاد می‌شود، افتادگی پوست و ظاهر شدن چین و چروک بر روی پوست است که برای افراد تبدیل به یک دغدغه می‌شود. افراد به دنبال راه‌هایی برای جوانسازی پوست خود می‌گردند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی در پزشکی راه‌های زیادی برای جوانسازی صورت اعم از جراحی، تزریق ژل و … وجود دارد. در این مقاله از داروخانه آنلاین بی بی دارو قصد داریم یکی از راه‌های جوانسازی پوست که تزریق پروفایلو می‌باشد را با مزایای آن بیان کنیم پس تا آخر مقاله با ما همراه باشید.

پروفایلو چیست؟

پروفایلو چیست؟

با افزایش سن اولین علائم پیری مانند چروک و افتادگی روی پوست ظاهر می‌شوند. افراد معمولا با افزایش سن دغدغه جوانسازی پوست خود را دارند. زیرا با افزایش سن حالت ارتجاعی پوست کمتر شده و میزان کلاژن‌سازی پوست کاهش می‌یابد. این امر باعث می‌شود که پوست حالت کشسانی و سفتی خود را از دست دهد.

در این حالت اولین راه‌حلی که به ذهن افراد می‌رسد مراجعه به کلینیک‌های زیبایی برای انجام تزریق ژل می‌باشد. تزریق ژل پروفایلو معمولا از اولین اقداماتی می‌باشد که به ذهن افراد خطور می‌کند. این روش علاوه بر غیر تهاجمی بودن آن از خطر بسیار کمی برخوردار است. از روش‌های امن می‌باشد که به درمان چروک‌های سطحی و عمیق پوست کمک می‌کند.

جوانسازی صورت با استفاده روش پروفایلو با جدیدترین تکنولوژی‌ها و فناوری‌های روز ساخته شده و با بافتی که دارد به پوست کمک می‌کند که خاصیت آلاستین خود را حفظ کرده و با تحریک کلاژن‌سازی طبیعی پوست دوباره تحریک می‌شود. پوست با کلاژن‌سازی دوباره جوانی و شادابی خود را به دست می‌آورد. این ژل حاوی ماده فوق آبراسان هیالورونیک اسید است که جوان‌ساز بوده و باعث تحریک و تولید چند نوع کلاژن در پوست می‌شود. این امر به سفت شدن پوست و درمان چشمگیر بسیاری از چروک‌های سطحی و عمیق پوستی منجر می‌شود. این ژل شگفت‌انگیز تنها نمونه‌ای از ژل می‌باشد که منجر به تحریک چند نوع کلاژن در پوست می‌شود. آثار این محصول پس از گذشت دو هفته از تزریق را می‌توان مشاهده کرد. ژل پروفایلو چروک‌های حاصل از خشکی پوست، افزایش سن، خستگی، تیرگی و … را درمان می‌کند.

جوانسازی صورت با استفاده روش پروفایلو چگونه انجام می‌شود؟

پس از مراجعه به کلینیک زیبایی و انجام مشاوره‌های لازم با پزشک متخصص تزریق ژل شروع می‌شود. پزشک برای راحتی بیشتر بیمار از بی‌حسی در نقاط مختلف صورت استفاده می‌کند تا بیمار درد را هنگام تزریق احساس نکند. در مرحله اول تزریق ۲میلی‌لیتراز ژل پروفایلو با استفاده از تکنیک بی ای پی  توسط پزشک تزریق می‌شود. این تکنیک را متخصصان برای قسمت پایینی صورت استفاده کرده که یک سوم از صورت را تشکیل می‌دهد و با افزایش سن بیشتر مستعد ابتلا به آتروفی یا کاهش حجم صورت است.

قسمت‌هایی که ژل به آن تزریق می‌شود، گونه و فک بوده که در این قسمت‌ها با افزایش حجم باعث محو چین و چروک‌های پوستی عمیق و سطحی می‌شود.

مزایای تزریق ژل پروفایلو

به طور کلی جوانسازی صورت با استفاده روش پروفایلو زمان زیادی نمی‌برد و در مدت زمان کوتاهی انجام می‌شود. این یکی از بهترین مزایای تزریق ژل می‌باشد. ژل‌های تزریقی معمولا با پر کردن حجم از دست رفته صورت باعث حذف چروک‌های پوست می‌شوند. اما در ژل پروفایلو برخلاف ژل‌های دیگر عمل کرده و با احیای پوست و حجم از دست رفته صورت باعث جوانسازی می‌شود. به دلیل این‌ که ژل به راحتی در پوست توزیع می‌شود به خوبی نقاط نیازمند حجم را پر می‌کند. معمولا افراد برای حجم‌دهی، رفع افتادگی و سفتی پوست در نواحی میان چانه و گونه اقدام به تزریق ژل پروفایلو می‌کنند. این ژل نتایج شگفت‌انگیز در لیفت و جوانی پوست دارد و در مدت زمان کوتاهی افتادگی پوست را درمان می‌کند. متخصصین توصیه می‌کنند که تزریق ژل طی دو جلسه درمانی و با فاصله ۴ هفته انجام شود.

مزایای ژل پروفایلو را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

افزایش حال ارتجاعی پوست

احیای پوست

افزایش درخشندگی پوست

بهبود و افزایش خاصیت کلاژن‌سازی پوست

آبرسانی پوست

بهبود رنگ پوست و بافت آن

برای دریافت نتایج بهتر با بیشترین فواید چه مقدار تزریق ژل مورد نیاز است؟

پزشکان برای کسب بهترین نتیجه و بیشترین تاثیر توصیه می‌کنند ۴ میلی لیتر از ژل را در جوانسازی صورت با استفاده روش پروفایلو تزریق کرده و طی دو جلسه با فاصله زمانی یک ماه تزریق کرد. در برخی از مواردی که فرد مراجعه‌کننده پیری شدیدی داشته باشد می‌توان به میزان ۸ میلی لیتر تزریق کرد که نیازمند ۴ جلسه درمانی می‌باشد.

آیا ژل پروفایلو عوارض جانبی دارد؟

آیا ژل پروفایلو عوارض جانبی دارد؟

این روش درمانی معمولا به دلیل غیر تهاجمی بودن امکان بروز عوارض جانبی شدیدی را ندارد و فقط ممکن است بلافاصله پس از درمان در برخی از افراد مقداری قرمزی در ناحیه تزریق شده و کمی خارش و حساسیت به لمس یا کمی تورم در ناحیه درمان شده احساس کنند.این عوارض پس از ۲۴ ساعت از تزریق ژل از بین می‌روند. حتما به یک پزشک متخصص و حرفه‌ای مراجعه کنید که عوارض غیر طبیعی را تجربه نکنید.

نتایج این ژل چه موقع ظاهر می‌شوند؟

در فرآیند جوانسازی صورت با استفاده روش پروفایلو ، مراجعه‌کننده پس از تزریق ژل پروفایلو در ظاهر خود متوجه تغییر و جوانی و زیبایی می‌شود. این اولین نتایج حاصله از تزریق ژل می‌باشد و به طور کلی افزایش سفتی و حالت ارتجاعی پوست کیفیت کلی پوست فرد پس از ۶ ماه از تزریق ژل قابل مشاهده می‌شود. البته میزان زمان برای ظهور نتایج بستگی به تعداد جلسات درمانی، سبک زندگی و سن فرد دارد. توصیه می‌شود که پس از اولین تزریق ژل پروفایلو دو میلی لیتر دیگر نیز طی یک جلسه درمانی انجام شود. انجام مراقبت‌های لازم پس از تزریق ژل نیز می‌تواند در ظهور هر چه سریع‌تر نتایج تاثیر بسزایی داشته باشد.

سخن آخر

حفظ جوانی و زیبایی از بزرگترین دغدغه افرادی است که در سنین میانسالی، بزرگسالی و حتی جوانی می‌باشند. جوان ماندن آرزوی هرکسی است و این آرزو امروزه با پیشرفت تکنولوژی‌های روز امکان‌پذیر شده است. افراد اگر در سن مناسب اقدام به جوانسازی صورت با استفاده روش پروفایلو کنند می‌توانند از پیری جلوگیری کرده و در تمامی سنین جوانی و زیبایی خود را حفظ کنند. در این مطلب از داروخانه تخصصی مادر و کودک شما را با این روش آشنا نمودیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *