وبلاگ

جینسینگ و آرژنین | ترکیبی جادویی برای تقویت نیروی جسمانی و جنسی

جینسینگ و آرژنین

فهرست مطالب

تقویت قوای مردانه با یک ترکیب گیاهی

فاکتورهای زیادی بر اعتماد به نفس یک مرد تاثیر می‌گذارند. جدا از این که همه‌ی مردان می‌خواهند اندام سالم و متناسب و بدنی قوی و نیرومند داشته باشند، داشتن قوای جنسی نیز به همان اندازه برایشان مهم است. از این رو مکمل‌های تقویتی زیادی برای این کار ایجاد شده است. یکی از موثرترینِ آنها، کپسول جینسینگ و آرژنین است که در ادامه در مورد مزایای آن بیشتر توضیح خواهیم داد.

 

کپسول جینسینگ سیبرجین و رد جینسینگ

در شرایطی که انجام حرکات ورزشی و کنترل وزن می‌تواند بر تقویت نیروی جسمانی و جنسی مردان تاثیر بگذارد، تغذیه‌ی آنها نیز به همین میزان اهمیت دارد. یکی از مکمل‌های تاثیرگذار در این زمینه، کپسول جینسینگ سیبرجین و رد جینسینگ است. اگرچه مواد اصلی تشکیل دهنده‌ی این کپسول‌ها گیاه جینسینگ و اسید آمینه‌ی هستند، اما مواد دیگری مانند دارچین و ویتامین E نیز برای تاثیرگذاری هر چه بیشتر به آن اضافه شده‌اند. بسته به شرایط شما و توصیه‌ی پزشک می‌توانید روزانه دو تا سه عدد از این کپسول‌ها را مصرف کنید.

 

مزایای جینسینگ و آرژنین

جینسینگ یک گیاه دارویی و کهن چینی است که کاربردهای مختلفی دارد. از این گیاه به طور ویژه به عنوان یک دارو برای تقویت قوای جنسی و درمان اختلالات آن و تقویت رفتار جنسی و عملکرد غدد مربوطه استفاده می‌شود. بنابراین، به نظر می‌رسد استفاده از جینسینگ برای توسعه‌ی درمان‌های جدید یا افزایش اثربخشی استراتژی‌های درمانی فعلی برای بیماری‌ها یا اختلالات تناسلی مردانه اهمیت زیادی داشته باشد. تحقیقات نشان داده است که جینسینگ حتی می‌تواند جایگزین مناسبی برای درمان‌های شیمیایی اختلال نعوظ (ED) در مردان باشد. به نظر می‌رسد که ترکیبات موجود در آن، از استرس اکسیداتیو در رگ‌های خونی و بافت‌های آلت تناسلی محافظت کرده و به بازیابی عملکرد طبیعی آن کمک می‌کند.

 

 

اسید آمینه‌ی آرژنین به طور طبیعی در غذاهایی مانند گوشت، محصولات لبنی و غذاهای دریایی یافت می‌شود. مانند سایر اسید آمینه‌ها، آرژنین نیز تاثیر زیادی برای افزایش نیروی بدن و داشتن اندام ایده‌ال دارد. این اسید آمینه می‌تواند با افزایش سنتز پروتئین و ترمیم بافت،‌ عضلاتی قدرتمند به شما بدهد. همچنین پیش‌ساز اکسید نیتریک است که برای افزایش قدرت عضلانی، استقامت و بهبود جریان خون استفاده می‌شود.

ترکیب جینسینگ و آرژنین می‌تواند یک ترکیب فوق‌العاده باشد و تحقیقات نشان می‌دهد که جینسینگ می‌تواند به بهبود نتایج آرژنین کمک کند. این به طور ویژه برای افرادی مفید است که نتایج خاصی از دریافت آرژنین به تنهایی بدست نیاورده‌اند. خبر خوب این است که هیچ واکنش نامطلوبی از ترکیب این دو ماده با هم رخ نمی‌دهد و شما می‌توانید بعد از مشورت با پزشک، از این مکمل‌ها به صورت روزانه استفاده کنید. تنها نکته‌ی مهم این است که این مکمل‌ها با داروهای قلبی تداخل دارویی دارند و نباید با هم استفاده شوند.

 

آرژنین و جینسینگ و اثرگذاری فوق‌العاده

با مصرف جینسینگ و آرژنین به صورت یک کپسول می‌توانید مطمئن شوید که هم اندامی قدرتمند و عضلانی‌تر دارید و هم قوای جنسی شما تقویت خواهد شد. مجموع این تغییرات می‌تواند اعتماد به نفس بیشتری به شما بدهد که در زندگی روزانه‌تان تاثیر مستقیم خواهد داشت.

منابع:

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3861174/

https://www.livestrong.com/article/525557-can-l-arginine-and-ginseng-be-taken-together/

https://www.healthline.com/nutrition/ginseng-benefits

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *