نمایش دادن همه 15 نتیجه

شامپو موی خشک

داشتن موی سالم و مرتب بر زیبایی چهره تاثیر دارد ولی داشتن موهایی وز و خشک می تواند ظاهری نامرتب و بد به موها بدهد و این زیبایی را از بین ببرد. مراقبت از موی خشک کار بسیار دشوار است.

اولین قدم برای نگهداری و مراقبت از موی خشک انتخاب شامپو مناسب است  اما چه شامپویی برای موهای وز خوب است؟ تنوع شامپوها به قدری زیاد است که حتی افرادی که در زمینه محصولات مراقبت از مو هم اطلاعات زیادی دارند گاهی در خرید بهترین شامپو برای موهای وز و خشک با سردرگمی مواجه می شوند.

داروخانه آنلاین بی بی دارو اینجاست که شما را در انتخاب و خرید شامپوی موی خشک راهنمایی کند با ما همراه باشید.

ویژگی‌های اصلی مو خشک

  • کمبود رطوبت کافی؛
  • تارهای نامنظم؛
  • آسیب پذیر و شکننده؛
  • کدر و بدحالت.

علل خشکی مو

علت خشکی مو می تواند ژنتیکی بوده و و یا در اثر عوامل مختلفی ایجاد شوند. یکی از عوامل مهم در ایجاد خشکی مو تغذیه‌ی فرد است. رژیم‌های غذایی که در آن ها استفاده از چربی‌های مفید و مواد غنی و مغذی هم چون لبنیات،حبوبات،گوشت و …. کمتر از میزان مورد نیاز برای بدن است ، موجب خشکی و آسیب دیدگی موها خواهد شد.

یکی دیگر از دلایل استفاده  از وسایلی هم چون سشوار و اتوی مو به علت دمای بالایی که ایجاد می‌کنند، اگر مداوم و مستمر باشد سبب خشکی و آسیب دیدگی تارهای مو خواهد شد. و همچنین استفاده‌ی زیاد و نادرست از دکلره و رنگ موهاست که گاهی حتی موجب سوختگی تارهای مو می‌شوند و اثرات جبران ناپذیری روی موها خواهند گذاشت.

 موی مستعد خشک می توانید برای پیشگیری شامپوهای آبرسان می‌تواند گزینه مناسبی برایتان باشد.

بهترین شامپو برای رفع وزی مو

اگر موهای خشکتان را به تازگی رنگ کرده اید و خشکی آن به نسبت قبل بیش تر شده است، باید شامپویی بخرید که علاوه بر تثبیت رنگ مو به آبرسانی موهایتان کمک کند و از حالت خشکی در بیاورد.

شامپو مخصوص موهای خشک و رنگ شده

رنگ‌کردن مکرر موها می‌تواند باعث خشکی مو شود. پیشنهاد می‌شود افرادی که موهای خود را رنگ می‌کنند از محصولات مراقبتی موهای رنگ‌شده برای پیشگیری از خشکی مو استفاده کنند.

اگر از شامپوهای نامرغوب و نامناسب استفاده کنید نه تنها رنگ مویتان تثبیت نمی شود بلکه بعد از چندین بار استفاده رنگ مو سریع از بین می رود و تمام هزینه ای که برای رنگ مو صرف کرده اید بر باد می رود.

شامپو موی خشک چه ویژگی باید داشته باشد؟

  • مواد مضر و تحریک پذیر مو نداشته باشد.
  • قدرت پاک کنندگی ملایمی داشته باشد.
  • حاوی مواد مرطوب کننده و آبرسان مانند اسید هیالورونیک، ویتامین B5، گلیسرول، آلوئه ورا باشد.
  • حاوی روغن های طبیعی مانند روغن جوجوبا، روغن آرگان، روغن ماکادمیا، روغن نارگیل و کره شی باشد.

شامپو بدون سولفات برای موهای خشک

یکی از ترکیبات شامپو سولفات است که برای ایجاد کف از آن استفاده می‌شود. این ماده همچنین می‌تواند موجب خشک و وز شدن موها شود؛ به همین دلیل افرادی که موهای خشک یا آسیب دیده دارند بهتر است از شامپوی مناسب و فاقد سولفات استفاده کنند.

قیمت شامپو موی خشک

شامپو ها در قیمت های مختلف موجود است و شما می توانید بهترین کالاها را با بهترین قیمت در داروخانه آنلاین بی بی دارو تهیه کنید.