خانه / مکمل ها / پوست، مو و ناخن

نمایش 1–24 از 49 نتیجه

مکمل های پوست و مو و ناخن شامل ترکیبات مختلفی از قبیل ویتامین A، C، E به همراه کوآنزیم کیوتن و از همه مهم‌تر بیوتین و مواد معدنی هستند. بنابراین باعث کشسانی و بهبود پوست می‌شوند از طرفی ضخامت ناخن را افزایش می‌دهند و مانع ریزش مو می‌شوند. پس این نوع مکمل ها می‌توانند تأثیر زیادی در زیبایی پوست و ناخن و مو داشته باشند. همچنین نیازهای اصلی این قسمت‌های بدن را برطرف کنند تا آسیب‌های کمتری به زیبایی صورت شما وارد شود.

ضرورت مکمل های پوست و مو و ناخن

پوست و مو و ناخن جزو مهم‌ترین قسمت‌های بدن هستند که تأثیر زیادی در زیبایی ظاهر شما دارند. به همین دلیل لازم است تا با توجه به نوع مواد مصرفی در طول روز بخش مهمی از ریزمغذی‌های ضروری برای پوست و مو و ناخن را تأمین کنید. زیرا این ویتامین‌ها و مواد معدنی مانع از سفید شدن موها می‌شوند‌. همچنین از ایجاد چین و چروک در پوست جلوگیری می‌کنند و مانع از شکسته شدن ناخن‌ها خواهند شد. بر همین اساس شاید بارها انواع مکمل های ویتامین برای پوست و مو و ناخن را از داروخانه ها خریده باشید. چون این مکمل های غذایی در کنار مواد خوراکی روزانه می‌توانند نقش مؤثری در تقویت ناخن و پوست و مو داشته باشند.

مصرف مکمل های پوست و مو و ناخن

بدون شک مصرف موادی مانند میوه و سبزیجات، جگر، آب و غیره می‌تواند حفظ سلامت پوست و مو و ناخن را تضمین کند. ولی به نظر ما در مجموعه بی بی دارو بهتر است برای تأمین بخش مهمی از املاح و ویتامین‌های مورد نیاز در این قسمت‌های بدن به سراغ مکمل های غذایی هم بروید. زیرا بدن بسیاری از افراد به دلایل مختلفی مثل رژیم غذایی، وجود برخی بیماری‌ها، افزایش سن و غیره نمی‌توانند مینرال ها و مواد معدنی لازم برای زیبایی پوست و ناخن و مو را جذب کنند. به همین دلیل لازم است تا این دسته از افراد با مصرف بهترین مولتی ویتامین برای پوست و مو و ناخن از زیبایی و سلامت خود مراقبت کنند. زیرا این مکمل های پوست و مو و ناخن مثل بهترین قرص ضد ریزش مو برای زنان و مردان می‌توانند نیاز بسیاری از اندام های بدن را تأمین می‌کنند.

چرا مکمل های غذایی پوست و مو

گاهی اوقات بروز برخی بیماری‌ها و ایجاد اختلالات هورمونی می‌تواند سبب بروز مشکلات پوستی شود. همچنین ناخن‌ها را شکننده کرده و باعث ریزش شدید و سفیدی مو خواهد شد. از این رو بهتر است برای مصرف بهترین قرص مکمل برای پوست و مو و ناخن به پزشک متخصص مراجعه کنید. زیرا این نمونه از داروها می‌توانند کمبودهای تغذیه ای شما را برطرف کنند همچنین از بروز برخی بیماری جلوگیری کنند. پس ما در داروخانه تخصصی مادر و کودک به شما پیشنهاد می‌دهیم برای درمان و پیشگیری از مشکلان پوست و مو و ناخن به سراغ بهترین مکمل مو و بهترین مکمل پوست بروید.

انواع مکمل های پوست و ناخن

اگر تاکنون توجه کرده باشید در داروخانه ها تنوع زیادی از قرص زینک برای پوست مو ناخن وجود دارد. حتی شاید بارها قرص برای رشد سریع مو در یک هفته را هم دیده باشید. اما در واقع انتخاب هر کدام از مکمل های غذایی بسته به نیاز بدن شما دارد. چون در ترکیبات هر کدام از این مکمل ها فرمولاسیون های مختلفی قرار داده شده است‌. در نتیجه هر یک از این مکمل های پوست و مو و ناخن می‌توانند تأثیرات مختلفی در بدن داشته باشند برخی از این مکمل ها عبارت‌اند از:

  • ویتامین C
  • ویتامین A
  • بیوتین
  • حساسیت یا همان ویتامین B3
  • اسید پانتوتنیک یا همان ویتامین B5
  • ویتامین B6
  • ویتامین E
  • ویتامین B12
  • کلسیم
  • روی یا همان زینک
  • آهن
  • منیزیم

 

قرص اکتی درم لیبرتی سوئیس Acti Derm، یک مکمل غذایی، حاوی، جمله زینک سولفات، ویتامین های B5 ،B6، بیوتین، اسید آمینه های ضروری ال- متیونین و ال- سیستئین و مخمر آب جو است، که به حفظ سلامت پوست، مو و ناخن‌ها، التیام زخم‌های پوستی و آکنه و استحکام و کاهش ریزش موها کمک می‌کند.

سخن پایانی

یکی از دغدغه های مهمی که در بین افراد خصوصاً خانم‌ها وجود دارد نگهداری از پوست و مو است. اگر چه روش های خانگی زیادی برای شادابی پوست و مراقبت از ناخن و مو وجود دارد. اما با مشاوره یک پزشک متخصص و داشتن یک رژیم غذایی متعادل می‌توانید نگهداری بهتری از پوست و مو و ناخن داشته باشید. به همین منظور ما در داروخانه تخصصی مادر و کودک می‌توانیم برای حفظ سلامت پوست و مو و ناخن مشاوره‌ها و مکمل های فوق‌العاده‌ای را در اختیار شما قرار دهیم.