وبلاگ

آشنایی با بهترین مکمل باروری مردان

آشنایی با بهترین مکمل باروری مردان

فهرست مطالب

احتمالا شاید ندانید که زوج‌های جوان زیادی هستند که از مشکل باروری آقایان در رنج می‌باشند و هرکس که قرار است به فکر داشتن فرزند باشد، ممکن است این دغدغه را به صورت ناخودآگاه در ذهن داشته باشد. اما جای نگرانی نیست!

امروزه روش‌های بسیار زیادی وجود دارد که می‌تواند برای فرزند آوری کارساز باشد و تا حد بسیار زیادی آرزوی بچه دار شدن دیگر رویایی محال نیست…

در این مطلب قصد داریم که به شما انواع بهترین مکمل باروری مردان را معرفی کنیم تا بتوانیم کمکی در این راستا به شما کرده باشیم.

چرا مکمل های باروری مردان؟

چرا مکمل های باروری مردان؟

بسیاری از آقایان حتی از شنیدن نام این مکمل‌ها هم خجالت می‌کشند اما نمی‌دانند که این مکمل‌ها می‌توانند از جمله راهکارهای ساده برای باروری باشد. حتما می‌پرسید که چه اتفاقی برای بدن آقایان می‌افتد که با خوردن این مکمل‌ها می‌تواند باروری را بالا ببرند؟

همانطور که می‌دانید وظیفه‌ی اصلی اقایان در باروری انتقال اسپرم است. به دلایل مختلفی ممکن است این اسپرم‌ها ضعیف باشند یا توانایی باروری نداشته باشند. به همین جهت امروزه در برندهای متفاوتی این محصول وجود دارد که لازم است بهترین مکمل باروری مردان را در آن میان پیدا کنید.

چه مواردی در ناباروری مردان اثر گذار است؟

پیش از آنکه به شما بهترین مکمل باروری مردان را معرفی کنیم لازم است بدانید که اصلا چرا شانس باروری در برخی مردان کم است؟

این موضوع از آن جهت است که:

  1. میل جنسی آقا پایین است
  2.  مرد عملکرد جنسی صحیحی ندارد
  3.  مشکلات مربوط به نعوظ در مرد دیده می‌شود
  4.  اسپرم‌های مایع منی کیفیت و کمیت لازم برای باروری را ندارند
  5.  جهش اسپرم کافی نیست
  6.  هورمون تستسرون در بدن کم است
  7.  ژنتیک اثر گذار است و سطح عمومی سلامتی اندام جنسی پایین می‌باشد

بیشتر بخوانید: انزال زودرس در مردان | برای رفع این مشکل چه باید کرد

داروی مکمل اسپرم برای افزایش باروری مردان

یکی از مهم‌ترین مواردی که درمورد بهترین مکمل باروری مردان می‌توانیم به شما بگوییم این است که داروهای مکمل اسپرم که از جمله مکمل های باروری هستند، به نحوی بر روی سیستم جنسی آقا کار می‌کنند که به راحتی می‌توانند با کمی تغییر و تحول، مسیر باروری را در آقایان هموار نمایند. اما این موضوع توسط مکمل‌های اسپرم چگونه در بدن انجام می‌شود؟

به وسیله‌ی این مکمل‌ها تعداد اسپرم‌ها افزایش یافته و جهش و تکان‌های اسپرم برای ورود به تخمک قوی‌تر می‌شود. همچنین این مکمل های باروری که در داروخانه آنلاین انواع برندهای آن موجود است، می‌توانند سطح کیفی اسپرم را بالا ببرند تا قدرت باروری مرد چند برابر شود.

معرفی بهترین مکمل باروری مردان

معرفی بهترین مکمل باروری مردان

معرفی بهترین مکمل باروری مردان

اگر بخواهیم شماره ۱ بهترین مکمل باروری مردان را به شما معرفی کنیم مکمل دی-آسپارتیک-اسید است.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید مقدار زیادی از موادی که داخل فرمولاسیون این محصول وجود دارد، به صورت پایه در بیضه‌های آقایان و مایع منی موجود است. اگر این میزان از حد نرمال کمتر باشد، موجب کاهش شانس باروری در آقایان می‌گردد. به همین دلیل این مکمل قوی می‌تواند ماده‌ای به نام دی-آ-آ را در بدن مرد بیشتر کند که در نهایت موجب باروری خانم شود.

یکی دیگر از کارهایی که این مکمل انجام می‌دهد این است که حجم تستسترون را در بدن آقایان بالا برده و با افزایش تحرکات اسپرم موجب بیشتر نمودن شانس باروری می‌شود.

ویتامین سی، بهترین مکمل باروری مردان به صورت طبیعی

شاید برایتان جالب باشد که بدانید ویتامین سی، به صورت چشمگیری می‌تواند شانس باروری مردان را بالا ببرد. زیرا این ویتامین سیستم ایمنی را تقویت نموده و به طور کلی می‌تواند کیفیت اسپرم را هم بالا ببرد. بر طبق آزمایشات انجام شده، با مصرف ویتامین سی برخی آقایان تا ۹۲ درصد تحرکات اسپرمشان افزایش یافته است.

ویتامینD3

درمورد خوردن این ویتامین تردید نکنید؛ زیرا خودش به تنهایی می‌تواند از جمله بهترین مکمل باروری مردان باشد.

 ویتامین d۳ علاوه بر آقایان، برای خانم‌ها نیز بسیار مفید است و می‌تواند سطح تستسرون را در اقایان افزایش دهد.

روی، بهترین مکمل باروری مردان برای تمام سنین

یکی از مهم‌ترین مکمل های باروری برای آقایان که می‌تواند اسپرم را در بدن آقایان افزایش دهد، روی است. این ماده‌ی غذایی برای آقایانی که تحرکات متعادل در اسپرم دارند، اما تعداد اسپرمشان کم است بسیار کارساز واقع شده و می‌تواند شانس باروری را بالا ببرد.

جمع‌بندی

در این مطلب قصد داشتیم که به شما چند مورد از بهترین مکمل باروری مردان را معرفی کنیم تا با توجه به آزمایشاتی که داده‌اید بهترین آن را انتخاب نمایید. اگر دوست داشتید درمورد آشنایی با بهترین مکمل ‌های غذایی کودکان بخوانید، این قسمت را کلیک کنید.

توصیه ما این است که هیچ کدام از این مکمل‌ها را به صورت سر خود مصرف نکنید و حتما برای استفاده از هرکدام از این مکمل‌ها تحت نظر پزشک باشید تا با خیالی آسوده اقدام به فرزند آوری نمایید.

امیدواریم که از خواندن این مطلب لذت برده باشید و برایتان مفید بوده باشد. سپاس از همراهی تان…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *