سایت تخصصی مادر و کودک (بی بی دارو)  با هدف جلب کامل رضایت مشتریان و همچنین آسودگی خرید آنان به دنبال راهکارهای ارائه خدمات با بهترین کیفیت است. در این راستا تمام کالاها قبل از ارسال، از نظر صحت و سلامت کنترل شده و در صورت تضمین استانداردهای کیفی برای مشتریان ارسال خواهد شد.

با این حال ممکن است شما مشتریان گرامی پس از دریافت کالا با مشکلاتی در کالای خریداری شده مواجه شوید. در این صورت مشتریان میتوانند با توجه به قوانین تعویض ۷ روزه سایت بی بی دارو ، کالاهای خود را تعویض نمایند.

 

تمامی فاکتورها در چند مرحله جداگانه بصورت دقیق و کامل بررسی شده و احتمال بروز خطا نزدیک به صفر می‌باشد. در عین حال نکات زیر یادآوری می‌شود:

بی بی دارو  برای تمامی محصولاتی که با گزینه‌ی خرید در سایت مشخص شده‌اند با رعایت شرایط زیر ، ضمانت تعویض و یا مرجوع ارائه می‌دهد. اگر از محصول خریداری شده رضایت نداشتید ، فقط کافیست مراحل زیر را به آسانی انجام دهید.
در این حالت می‌بایست حداکثر ظرف مدت 24 ساعت از زمان تحویل گرفتن بسته ، درخواست خود را مبنی بر تمایل به تعویض یا مرجوع نمودن بسته از طریق تماس تلفنی به ما اطلاع دهید (02133661298-09333649563). پس از هماهنگی با بخش پشتیبانی بی بی دارو و دریافت پاسخ کامل مبنی بر مراحل کار ارسال، با توجه به توضیحات ارائه شده:

 

  • اگر محصول بر خلاف توضیحات و تصاویر درج شده در سایت دریافت شده است ، حق تعویض و یا مرجوع برای شما محفوظ است.
  • بسته را به آدرس پستی بی بی دارو ارسال نمایید.
  • اگر به همراه فاکتور، اقلام دیگری بعنوان هدیه ، اشانتیون و یا… هم ارسال شده باشد ، در زمان تعویض و یا مرجوع می‌بایست مسترد گردد. در غیراینصورت تمامی هزینه‌های مرتبط با آن از وجه پرداختی در فاکتور خریدار کسر خواهد گردید.

 

اگر محصولات در زمان باربری و ارسال دچار صدمه فیزیکی شده باشند :

  • در صورتی که بسته‌بندی خرید شما دچار شکستگی ، پاره شدن و… گردیده است ، با کمک مامور توزیع بسته ، موضوع را صورتجلسه نموده و از قبول نمودن بسته خودداری نمایید.
  • موضوع را بلافاصله با بی بی دارو در میان بگذارید تا راهنمایی‌های لازم صورت پذیرد.
  • پس از دریافت بسته ارسالی توسط بی بی دارو و بررسی موضوع و صورتجلسه توسط کارشناسان  بی بی دارو و بخش بیمه باربری مربوطه، در صورت امکان (امکان فنی و یا موجود بودن محصول) مجددا برای خریدار ارسال خواهد گردید. در غیراینصورت وجه مربوط به خرید آن کالا برای خریدار برگشت داده خواهد شد.

 

لازم به ذکر است :

  • قبل از ارسال بسته حتما با سایت بی بی دارو هماهنگ شده و راهنمایی‌های لازم جهت ارسال بسته را دریافت نمایید.

 

پس از دریافت بسته‌ی ارسالی خریدار (به منظور تعویض و یا مرجوع)، موضوع مورد بحث توسط کارشناسان بی بی دارو به دقت بررسی خواهد شد. در صورتی که موارد ذکر شده توسط خریدار، تائید شوند، طبق شرایط فوق اقدام خواهد شد. در غیر اینصورت بسته مجددا به آدرس ثبت شده در فاکتور خرید ارسال خواهد گردید.

مرجوعی از پست

در هر شرایطی، خریدار از تحویل گرفتن بسته خودداری نماید ، این بسته تا حداکثر یک هفته نزد بی بی دارو بصورت امانت باقی خواهد ماند و ارسال مجدد آن منوط به پرداخت هزینه‌ی ارسال (بصورت کامل) از جانب خریدار خواهد بود. پس از گذشت این زمان و درصورت خودداری خریدار از بازپسگیری بسته ، بی بی دارو هیچ مسئولیتی در قبال نگهداری از بسته‌ی مذکور و محتویات آن نداشته و کلیه مسئولیت‌ها بر عهده خریدار خواهد بود.