وبلاگ

دلایل استفاده از انواع کرم ها در تابستان

دلایل استفاده از انواع کرم ها در تابستان

فهرست مطالب

فصل تابستان آغاز شده است. در بین تمام برنامه‌هایی که برای تابستان دارید فراموش نکنید که روتین مراقبت از پوست خود را نیز عوض کنید. با تغییر فصل، تغییر محصولات و روتین مراقبت از پوست که مختص فصل خاصی است، ضروری خواهد بود. در حالی که زمستان‌ها به لایه‌بندی پوست شما با سرم‌ها، روغن‌ها و کرم‌ها اختصاص داشت، تابستان زمان مناسبی برای روی آوردن به محصولات مراقبت از پوست سبک‌تر به همراه روتین مراقبت از پوست با فرمولی ساده‌تر و در عین حال کارآمدتر است. هر روز با افزایش دما، گرمای شدید می‌تواند پوست شما را خراب کند.
اگر با محصولات مراقب از پوست در تابستان آشنا نیستید و یا می‌خواهید با انواع کرم در تابستان آشنا شوید با داروخانه آنلاین بی بی دارو همراه باشید.

 

انواع کرم در تابستان

پاک‌کننده‌های پوست به عنوان انواع کرم در تابستان

اولین قدم برای مراقبت از پوست در تابستان، تمیز کردن پوست برای خلاص شدن از شر هرگونه آلودگی و کثیفی و از بین بردن چربی اضافی روی صورت است. از یک شستشوی صورت ملایم و بدون الکل که مناسب پوست شما است استفاده کنید و آن را ۲ تا ۳ بار در روز به خوبی تمیز کنید.

لایه‌برداری پوست با اسکراب به عنوان انواع کرم در تابستان

همه ما می‌دانیم که اگر از پوست خود در فصل زمستان مراقبت نکنید چگونه پوست شما در این فصل کدر و خشک می‌شود. برای جلوگیری از کدر و خشک شدن پوستتان از لایه‌بردار استفاده کنید. هفته‌ای دو بار یک اسکراب لایه‌بردار ملایم را به کار ببرید تا پوست خشک و مرده از بین برود و پوست شما سالم، درخشان و شاداب شود.

مرطوب‌کننده به عنوان انواع کرم در تابستان

اگر جزو افرادی هستید که پوست معمولی دارید، در فصل تابستان مرطوب‌کننده خود را از یک کرم یا روغن سنگین به یک مرطوب‌کننده سبک‌تر و آبکی تغییر دهید. هنگامی که هوا گرم می‌شود صورت آب بیشتری در خود نگه می‌دارد، بنابراین انتخاب کرم‌های مبتنی بر آب ضروری خواهند بود. استفاده از مرطوب‌کننده از پوست شما در برابر نور خورشید محافظت می‌کند.

استفاده از سرم برای مراقبت از پوست در فصل تابستان

تابستان زمان سرمایه‌گذاری روی یک سرم صورت با ویتامین C است. بین مرطوب‌کننده و ضدآفتاب، می‌توانید چند قطره از سرم صورت را به عنوان محافظت بیشتر از پوست و برای از بین بردن هیپرپیگمانتاسیون یا همان تیرگی و لکه‌های پوستی، خطوط ریز و لک، بر روی پوست خود قرار دهید. سرم مراقبت از پوست می‌تواند به تقویت کلاژن نیز کمک کند.

کرم مناسب برای فصل تابستان همراه با SPF

محافظت از پوست در برابر اشعه‌های خورشید برای حفظ سلامت پوست بسیار مهم است. از این رو یک فاکتور محافظتی خوب و ضروری در برابر آفتاب در فصل تابستان به شمار می‌رود. هرگز بدون استفاده از یک کرم با SPF استاندارد از خانه خارج نشوید. پس از مرطوب کردن پوست، کرم ضد آفتاب با SPF 30 را روی تمام صورت، گردن و دست‌ها بمالید، چه در زیر نور خورشید قرار بگیرید و چه در سایه باشید.
امروزه مرطوب‌کننده‌هایی در بازار موجود هستند که دو منظوره بوده و هم فواید مرطوب‌کنندگی و هم ضد آفتاب را با یکدیگر دارند.

کرم مناسب برای پوست خشک و معمولی در تابستان

اگر پوست معمولی و خشک دارید، به دلیل رطوبت هوا در تابستان کمتر به مرطوب‌کننده نیاز خواهید داشت. به جای استفاده از انواع کرم در تابستان بیشتر مرطوب‌کننده‌های سبک را بکار ببرید و دو بار در روز از یک پاک‌کننده ملایم و غیر خشک کننده استفاده کنید که پوست را آبرسانی می‌کند.
همه اهمیت کرم‌های ضدآفتاب در تابستان را می‌دانند، بنابراین برای محافظت روزانه در برابر آفتاب، ضد آفتاب‌هایی را انتخاب کنید که بر پایه ژل یا کرم هستند تا از عوارض جانبی آفتاب بر روی پوستتان جلوگیری کنید. اما چیزی که گاهی اوقات مردم به آن توجه نمی‌کنند، حذف کرم ضد آفتاب در روزهای ابری تابستان است، زیرا فکر می‌کنند حال که هوا ابری است و خورشید چندان قوی نیست پس نیاز به محصولات مراقبت از پوست ندارند. اما واقعیت این است که اثرات مضر پرتوهای فرابنفش حتی در هوای ابری به همان اندازه قوی هستند و می‌توانند باعث آسیب احتمالی به پوست شما شوند. به طور کل ضدآفتاب را همواره همراه خود داشته باشید و در تمام طول سال صرف نظر از فصل از آن استفاده کنید.

 

انواع کرم در تابستان

کرم مناسب برای پوست چرب و مختلط در تابستان

افرادی که دارای پوست‌های چرب یا مختلط هستند، مراقبت از پوستشان در فصل تابستان کمی آسان نخواهد بود. زیرا رطوبت این نوع پوست در این فصل زیاد است. آنها باید چربی افزایش یافته پوست خود را تحت کنترل داشته باشند.
انواع کرم در تابستان برای پوست خشک و مختلط می‌توان شامل مرطوب‌کننده‌های سبک بر پایه آب یا ژل باشد. کرم‌هایی که روغن دارند نیز مناسب مصرف در این فصل سال نیستند زیرا منافذ شما را مسدود کرده و آکنه موجود را بدتر می‌کنند. حتی ضد آفتاب‌هایی که استفاده می‌کنید باید ژل یا آب باشند تا اطمینان حاصل شود که منافذ را مسدود نمی‌کنند.
لایه‌برداری را در روتین مراقبت از پوست خود بگنجانید، اما زیاده‌روی نکنید. اسکراب‌ها در این شرایط آب و هوایی بیشتر مورد توجه هستند. پیشنهاد می‌کنیم در بهترین حالت استفاده از اسکراب‌ها را به یک یا دو بار در هفته محدود کنید.

انواع کرم در تابستان برای پوست‌های حساس

افرادی که پوست حساسی دارند، بدون توجه به دما و آب و هوا، باید مراقب پوست خود باشند. از جمله انواع کرم در تابستان برای پوست‌های حساس، پاک‌کننده‌های ملایم با pH متعادل خواهد بود که توسط این نوع پوست به خوبی تحمل می‌شود. این مدل محصولات تضمین می‌کنند که پوست خشک نمی‌شود و در عین حال عرق و چربی را تحت کنترل نگه می‌دارد.
اگر در تابستان از قرمزی و تورم پوستتان رنج می‌برید، کرم‌های مرطوب‌کننده ضد قرمزی را انتخاب کنید. این کرم‌ها در حفظ قرمزی و تحریک پوست در تابستان عملکرد مناسبی خواهند داشت.

سخن آخر

استفاده از انواع کرم در تابستان از جمله ضد آفتاب و کرم آبرسان که مناسب این فصل ساخته شده است پوست شما را از بروز عوارض جدی محافظت خواهد کرد. بهتر است هنگام تهیه کرم به مشخصات آن دقت کرده و دفترچه راهنمای کرم را مطالعه کنید تا محصولی مناسب با پوست خود تهیه نمایید. جهت خرید محصول مورد نظر می‌توانید به وبسایت داروخانه آنلاین بی بی دارو مراجعه کنید و محصول مورد نظر را سفارش دهید. داروخانه بی بی دارو تمام مجوزهای لازم از وزارت بهداشت و سایر سازمان‌های مرتبط را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *