وبلاگ

بهترین شیر خشک برای نوزادان بدون مادر چیست؟

بهترین شیر خشک برای نوزادان بدون مادر چیست؟

فهرست مطالب

بهترین شیر خشک برای نوزاد تازه متولد شده قطعاً شیر خشکی است که متناسب با وضعیت نوزاد باشد. زیرا برخی از نوزادان حساسیت زیادی به لاکتوز شیر دارند پس باید برای آنها شیر خشک فاقد لاکتوز تهیه کنید. همچنین برخی از نوزادان هر نوع شیر خشکی را نمی توانند تحمل کنند پس باید آنها شیرخشک هایی را بخورند که از پروتئین هیدرولیز شده تهیه شده اند. برخی شیر خشک ها هم محدودیت سنی دارند و نوزادان تنها می توانند از بدو تولد تا 6 ماهگی از آن استفاده کنند. پس چنانچه قصد دارید باکیفیت ترین و مناسب ترین شیر خشک را برای فرزند دلبندتان تهیه کنید همراه ما باشید تا در این مقاله از وب سایت بی بی دارو چند نوع شیر خشک معروف را برای نوزادان به شما معرفی کنیم.

مناسب ترین شیر خشک برای نوزادان

مناسب ترین شیر خشک برای نوزادان

بهترین شیر خشک برای نوزادان تازه متولد شده قطعاً شیر خشکی است که در ترکیبات آن تمام ویتامین ها و مواد مغذی زیادی باشد. چون قرار است نوزاد با خوردن شیر خشک علاوه بر تأمین املاح، ویتامین و کلیه مواد معدنی حتماً وزن گیری خوبی هم داشته باشد. در ادامه به معرفی برخی از این شیر خشک های محبوب در کشور می پردازیم.

ببلاک 1 بهترین شیرخشک برای نوزادان

شیر خشک ببلاک 1 از جمله محصولات ویژه ای است که شما می‌توانید آن را برای نوزادان تازه متولد شده خود تا 6 ماهگی استفاده کنید. ببلاک در کمپانی میلویا تولید می شود و این اطمینان را به شما می دهد که تمام مواد مغذی مورد نیاز کودک را از لحظه تولد تا شش ماهگی تأمین می کند. اما توجه داشته باشید که برای حفظ سلامت فرزندانتان باید دقیقاً طبق دستورالعمل نوشته شده روی محصول عمل کنید. همچنین به توصیه های پزشک اطفال در رابطه با شیردهی کودک اهمیت دهید. برای خرید شیر خشک ببلاک 1 می‌توانید به داروخانه های محلی یا داروخانه آنلاین مراجعه کنید.

شیر خشک پی دی اف آپتامیل 

شیر خشک پی دی اف آپتامیل

یکی از فوق العاده ترین شیر خشک های موجود در بازار برای نوزادان نارس شیر خشک PDF آپتامیل است. این محصول یک شیر خشک عادی نیست بلکه محصولی غنی شده می باشد که تمامی مواد لازم برای تقویت ساختار بدن نوزاد را دارد. مثلاً حاوی پروتئین برای تقویت عملکرد اندام ها است همچنین سرشار از نوکلوئید برای رشد مناسب نوزاد می باشد از طرفی دارای پروبیوتیک و ایمینیوفورتیس به منظور تقویت بخشیدن به سیستم ایمنی نوزاد است. اما فراموش نکنید که این محصول برای جلوگیری از بیماری های نوزاد نارس نیست. پس حتماً قبل از خرید شیر خشک پی دی اف اپتامیل با یک متخصص داروساز در داروخانه های محلی و یا داروخانه آنلاین مشورت کنید.

شیر خشک آپتامیل پی دی اف تا چند ماهگی

برخی شیر خشک ها هم محدودیت سنی دارند و نوزادان تنها می توانند از بدو تولد تا 6 ماهگی از آن استفاده کنند.

شیر خشک نان 1

معمولاً در کشور ایران مادران زیادی هستند که فقط شیر خشک نان را می شناسند و تنها از این برند استفاده می کنند. چون این محصول با بیشتر نوزادان سازگاری خوبی دارد همچنین به دلیل وجود برخی روغن ها ناراحتی های گوارشی در کودکان تازه متولد شده را برطرف می کند. این محصول تولید یکی از بهترین شرکت های دنیاست که ترکیباتی شبیه به مواد موجود در شیر طبیعی مادر دارد.

همچنین بخوانید :شیر خشک برای نوزادان نارس

مولتی Multi بهترین شیر خشک برای نوزادان

شیرخشک مولتی محصولی معتبر از یک کمپانی فرانسوی است. اگر چه قیمت شیر خشک مولتی نسبت به برخی شیر خشک های دیگر نرخ بالاتری دارد ولی این محصول برای بیشتر نوزادان شیر خشک مناسبی است. مهم تر اینکه در ترکیبات شیر خشک مولتی ساکاروز، لاکتوز و گلوتن وجود ندارد از طرفی حاوی چربی های مفیدی از نوع اسیدهای چرب ضروری است. پس این محصول هیچ گاه در نوزادان شما باعث اسهال نمی شود. از طرفی دیگر به خوبی می تواند باعث وزن گیری نوزادان شما شود‌.‌

شیر خشک NURSOY

یکی دیگر از شیر خشک های پرطرفداری که در بین مادران شناخته شده است شیر خشک NURSOY می باشد. این محصول یک شیر خشک مناسب برای نوزادانی است که به ترکیبات ذرت واکنش نشان می دهند. چون در ترکیبات شیر خشک NURSOY هیچ نوع نشاسته ذرتی وجود ندارد. پس قطعاً مصرف این نوع شیر خشک مانع از ایجاد اختلالات گوارشی در نوزاد می شود.

سخن پایانی

انواع شیر خشک برای نوزاد چه به صورت پودری و یا به شکل مایع می تواند مکمل خوبی برای رشد هر چه بهتر نوزاد شما باشد. چون شیر خشک ها مواد غذایی لازم را به طور صحیح به ساختار بدن نوزاد می رسانند. اما توجه داشته باشید که بیشتر شیر خشک ها از شیر گاو و یا از عصاره سویا به دست می آیند. پس یکسری از این شیر خشک ها را فقط می توان در زمان تولد نوزاد استفاده کرد مثل Formula infant اما یکسری دیگر از شیر خشک ها را فقط باید بعد از شش ماهگی نوزاد مصرف کرد مثل شیر follow up formola. بنابراین در هنگام خرید شیر خشک های ایرانی و خارجی حتماً به این مسئله مهم توجه داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *