وبلاگ

آشنایی با مکمل ‌های پوست، مو و ناخن

آشنایی با مکمل ‌های پوست، مو و ناخن

فهرست مطالب

پوست شما چه نوعی است؟ موهایتان خشک است یا چرب؟ ناخن‌های شما شکننده است یا بسیار قوی و سالم؟ اصلا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که من چقدر به سلامت پوست، مو و ناخن‌ هایم توجه می‌کنم؟

این امر بسیار مهم است که برای حفظ زیبایی، شادابی و سلامتی‌تان به ناخن ها، پوست و موی خود توجه ویژه‌ای داشته باشید تا بتوانید اعتماد بنفس بیشتری داشته و ویژگی‌های جذاب در چهره‌تان را تقویت نمایید.

انواع مکمل های پوست، مو و استخوان

انواع مکمل های پوست، مو و استخوان

احتمالا می‌دانید که مکمل‌های زیادی برای تقویت پوست، مو و ناخن در بازار موجود است که بسیاری از این برندها واقعا برای سلامت این سه بخش از بدن مفید هستند. این مکمل‌ها که حاوی مقادیر مشخصی از ویتامین، کلسیم، آهن، روی، زینک و… می‌باشند به صورت تخصصی هرکدام از آن‌ها به بخش خاصی تعلق دارد. به طور مثال:

ویتامین E: مخصوص شفافیت و سلامت پوست

ویتامین B: تقویت عمومی ناخن، مو و پوست

زینک: رشد ناخن

بیوتین: تقویت عمیق ناخن‌ها

پس همه‌ی ما لازم است با توجه به رژیم غذایی و مواد مغذی که در روز مصرف می‌نماییم، مناسبترین مکمل های پوست، مو و استخوان را برای بدن خود انتخاب نماییم تا هرچه سریعتر به نتیجه‌ی دلخواه برسیم.

همچنین بخوانید:اگر مو‌های چرب دارید به این نکات توجه کنید

معرفی مکمل های پوست، مو و استخوان

در این بخش به معرفی برترین مکمل ‌های مربوط به پوست، مو و ناخن می‌پردازیم

1. مکمل UNIZINC

این مکمل بسیار معروف که در اغلب داروخانه‌ها موجود است، یکی از برترین مکمل های پوست، مو و استخوان است که در تقویت عمیق این سه بخش از بدن اثر گذار است.

این قرص با داشتن مقدار زیادی زینک و ویتامین‌های گروه بی‌ و سی تا حد بسیار قابل توجهی از ریزش مو جلوگیری نموده، شکنندگی ناخن را برطرف می‌کند و پوست را روشن می‌نماید.

اثر مصرف این قرص معمولا از ۶۰ روز پس از مصرف کم کم نمایان می‌شود. پس، در گرفتن نتیجه عجله نکنید و صبور باشید و به طور مرتب از این قرص مصرف نمایید تا به نتیجه‌ی دلخواهتان برسید.

 

قرص یونی زینک لیبرتی - Uni Zinc

قرص یونی زینک لیبرتی – Uni Zinc

 

2. مکمل HAIRVIT

این قرص که از جمله بهترین مکمل های پوست، مو و استخوان است، همانطور که از نامش پیداست به صورت تخصصی برای مراقبت از موها طراحی شده است. فرمولاسیون ویژه‌ی این قرص به نحوی است که حدودا یک ماه پس از مصرف می‌بینید که ریزش موهایتان به صورت معقولی کم شده و بافت موها با خوردن این قرص مقاوم‌تر می‌شود. البته شایان ذکر است که این مکمل برای پوست و استحکام ناخن نیز بسیار موثر واقع می‌شود. برای خرید این محصول می‌توانید به داروخانه آنلاین مراجعه کنید و خریدی امن و راحت را تجربه نمایید.

 

قرص هیرویت هلث اید - HealthAid Hair-Vit

 

3. مکمل هیالورونیک اسید مای ویتامینز

مکمل هیالورونیک اسید مای ویتامینز

اگر به دنبال یک معجون برای جوانی و پیشگیری از چین و چروک پوست می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم یک دوره کامل از این دارو مصرف نمایید. این مکمل با داشتن عنصر هیالورونیک اسید، به بالا بردن استحکام پوست و همچنین آبرسانی قوی کمک کرده، پوست را روشن و شفاف می‌نماید، قدرت زیادی به پوست صورت می‌دهد و از افتادگی آن جلوگیری میکند. این قرص می‌تواند در رتبه‌های بالا برای مکمل های پوست، مو و استخوان باشد که خاصیت عمیق بر روی جوانی پوست شما خواهد داشت.

3-1 هیالورنیک اسید مای ویتامینز

قرص های هیالورونیک اسید مای ویتامینز یک منبع غنی، خالص و قوی از مولکول های نگهدارنده رطوبت در پوست هستند. به طور طبیعی این ماده در بافت های پیوندی مانند مفاصل، عضلات، پوست و حتی داخل چشم وجود دارد. هیالورونیک اسید می تواند هزار برابر وزن خود آب ذخیره کند. فروش این دارو بصورت رسمی نمی باشد.

 

3-2 کپسول هیالورون پلاس

جایگزین مای ویتامینز می توانید از کپسول هیالورون پلاس از شرکت آپوویتال آلمان یک مکملی تخصصی برای سلامت پوست، مو و ناخن‌ها است. این کپسول، حاوی هیالورونیک اسید و کلاژن، دو جزء اصلی در ساختمان پوست هستند. وجود بیوتین و ویتامین C، نیز، به افزایش قدرت ترمیم و آبرسانی پوست کمک می‌کند.

 

 

3-3 کپسول هیالورون سائور پلاس کلاژن و بیوتین یوروویتال

کپسول هیالورون سائور پلاس کلاژن و بیوتین یوروویتال تاثیر بسزایی در تقویت و بهبود سلامت پوست دارد. مکملی برای حفظ سلامت پوست و مو و کلاژن سازی طبیعی است. تحت لیسانس شرکت یوروویتال آلمان می باشد.

 

کپسول هیالورون سائور پلاس کلاژن و بیوتین یوروویتال 30 عدد

 

4. بیوتی هلث

 

اگر تنها یکبار درمورد زیبایی پوست به واسطه‌ی مکمل‌های غذایی از متخصص پوست سوال کرده باشید، قطعا به عنوان اولین گزینه کپسول بیوتی هلث 1000 میکروگرم هلث اید 30 عدد را به شما معرفی خواهد نمود.

این قرص که به صورت تخصصی از جمله مهم‌ترین مکمل های پوست، مو و استخوان است، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، پوست شما را روشن نموده، موهایتان را براق می‌کند و استحکام فوق العاده‌ای به ناخن‌هایتان می‌دهد. لازم به ذکر است که این ویتامین مقدار زیادی از بیوتین را در خود دارد که به تنهایی این ویتامین می‌تواند یک مکمل همه فن حریف برای شادابی و جوانی چهره‌ی شما باشد.

 

بیوتی هلث اید

 

بهتر است بدانید که:

قبل از خوردن هرنوع از مکمل های پوست، مو و استخوان لازم است با پزشک متخصص مشورت نمایید و آزمایش خون بدهید

در دوران بارداری حتما اگر به مصرف این موارد نیاز دارید با متخصص‌تان مشورت کنید

حواستان به تداخلات دارویی این مکمل‌ها نیز باشد

جمع‌بندی

مکمل های پوست، مو و استخوان نه تنها به زیبایی ظاهری شما می‌پردازند، بلکه باعث می‌شوند بدن سالمتری داشته باشید و از انواع بیماریهایی که ممکن است در اثر کمبود ویتامین‌ها در بدنتان شکل بگیرد جلوگیری کنید.  همچنین مطلب سه روش برتر برای مراقبت از پوست را هم بخوانید تا پوستی شاداب داشته باشید.

این مکمل‌ها را باتوجه به نیاز بدنتان باید تهیه کنید و در خوردن انواع آن‌ها زیاده روی نکنید. زیرا در این صورت نه تنها برایتان مفید نخواهد بود، بلکه موجب خطراتی نیز هست. سلامتی شما ارزشمندترین چیزی است که دارید. مراقب آن باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *