خانه / مراقبت از پوست بدن / کرم روشن کننده بدن

نمایش دادن همه 2 نتیجه

خرید ضد لک بدن چیست؟ آیا این کرم ها و مواد آرایشی و بهداشتی می توانند به طور قطعی بر روی از بین رفتن لک های پوستی تاثیرگذار باشند؟ این موضوع را می توانیم به خوبی در ادامه این مقاله مورد بررسی قرار دهیم و به شما بگوییم که این کرم ها دارای چه ویژگی هایی بوده و چگونه می توانید بیشترین تاثیر را از آن ها دریافت کنید. بیبی دارو سعی می کند تا جامع ترین و جدیدترین اطلاعات را در اختیار شما قرار دهد و همین موضوع به شما کمک می کند تا در هنگام خرید این محصول بتوانید انتخاب خوبی را داشته باشید.

کرم ضد لک بدن چیست؟

کرم ضد لک بدن چیست؟

ابتدا باید بدانید که لک های بدن به چه دلیلی به وجود می آیند. در صورتی که علت لک های بدن مشخص شود، می توانید به سادگی متوجه شوید که راه حل درمان لک های پوستی شما چیست و از چه طریق امکان این موضوع وجود دارد که لک های پوستی خود را پاکسازی کنید.

با این وجود اگر بخواهیم به صورت کلی بگوییم باید بدانیم که کرم های ضد لک بدن در حقیقت می توانند پوست شما را لایه برداری کرده و لکه های به وجود آمده بر روی پوست شما را از بین ببرند. در ادامه به دلایل به وجود آمدن انواع لکه ها و همچنین موضوعاتی همچون ویژگی های مختلف این نوع از کرم ها خواهیم پرداخت.

دلایل ایجاد لکه های پوستی

چه دلایلی سبب می شوند تا لکه های پوستی بر روی بدن به وجود بیایند. این لکه ها می توانند بنا به دلایل مختلفی باشند که هر کدام از آن ها سبب ایجاد لکه های کمرنگ و یا پر رنگ زیادی می شوند. فراموش نکنید که اگر می خواهید کرم های ضد لک پوستی به خوبی کار خود را انجام دهند، ابتدا باید بتوانید دلیل ایجاد لکه های پوستی را از بین ببرید. در غیر این صورت این کرم ها هیچ کارایی مثبتی نمی توانند داشته باشند.

بیماری های کبدی

اولین و متاسفانه یکی از رایج ترین مواردی که سبب ایجاد لکه های پوستی می شوند، مربوط به بیماری های کبدی و یا تنبلی کبد است. کبد یکی از اندام های اصلی بدن است که وظیفه سم زدایی از خون را به عهده دارد. در صورتی که این اندام نتواند کار و وظیفه خودش را به درستبی انجام دهد، لکه های پوستی بر روی پوست صورت و همچنین پوست دست ها ایجاد می شوند که به مرور نیز افزایش پیدا می کنند.

برای برطرف سازی این مشکل بهتر است ابتدا به پزشک متخصص مراجعه کنید و سپس از این موضوع مطمئن شوید که صرفا به تنبلی کبد دچار شده اید و موضوع دیگری در میان نیست. در این موارد می توانید علاوه بر مصرف داروهای شیمیایی، از درمان های خانگی همچون مصرف آبلیمو نیز استفاده کنید.

تابش نور آفتاب

مورد بعدی در خصوص تابش نور آفتاب است. نور خورشید می تواند یکی از دلایلی باشد که لکه های پوستی بسیار زیاد و البته گاهی خطرناکی بر روی پوست ایجاد شود. این لکه ها معمولا بر روی قسمت هایی از پوست که در معرض نور مستقیم خورشید قرار می گیرند به وجود می آیند.

 در بسیاری از مواقع پس از قطع تابش نور خورشید می توانید مطمئن باشید که این لکه ها نیز به مرور از بین می روند و می توانید پوستی صاف و شفاف را داشته باشید. البته خرید کرم ضد لک بدن و استفاده از آن نیز می تواند تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

مواد آرایشی نامرغوب

همان طور که می دانید یکی از موضوعاتی که معمولا در خصوص لکه های پوستی مطرح می شود، در مورد مواد آرایشی نامرغوبی است که ممکن است استفاده کنید. گاهی اوقات پس از چند ماه استفاده مداوم و گاهی نیز پس از چند سال استفاده از لوازم آرایشی نامرغوب، امکان دارد تا متوجه شوید که لکه های پوستی زیادی بر روی پوست بدن و علی الخصوص پوست صورت شما به وجود آمده است.

این لکه ها با قطع شدن مصرف لوازم آرایشی بی کیفیت و تقلبی به مرور و به صورت کم کم از بین خواهند رفت و مسلما می توانید به این موضوع دقت داشته باشید که در حین قطع مصرف این لوازم، بهتر است از خرید کرم ضد لک بدن نیز استفاده کرده و سعی کنید تا روند بهبودی پوست خودتان را سریع تر کنید.

کرم ضد لک سبب از بین رفتن چه لکه هایی می شود؟

کرم ضد لک سبب از بین رفتن چه لکه هایی می شود؟

با خرید کرم ضد لک بدن احتمالا امیدوار هستید تا هر چیزی که تحت عنوان لک بر روی پوست صورت و بدن شما وجود دارد از بین برود. اولا آن که بهتر است خرید خود را از مراکز معتبری همچون داروخانه هایی مثل داروخانه مادر و کودک و یا بیبی دارو انجام دهید که از بابت ضمانت کالا مطمئن باشید. دوما آن که بهتر است بدانید که این کرم ها حتی در بهترین حالت ممکن نیز نمی توانند تمام لک های ایجاد شده بر روی پوست شما را از بین ببرند. اما چه لک هایی را می توان با این کرم ها محو کرد و از بین برد؟

با خرید کرم ضد لک بدن و استفاده از آن متوجه می شوید که این کرم ها دارای خاصیت روشن کنندگی پوست هستند و می توانند تمامی انواع پوست ها را روشن تر و شفاف تر از حالت عادی و طبیعی کنند. در مورد طرز کار این کرم باید بگوییم که این کرم ها در ابتدا شروع به کمرنگ کردن لکه ها و قسمت های پر رنگ تر پوست می کنند و سپس این لکه ها را در صورتی که طول دوره درمان خود را تکمیل کنید، از بین می برند.

مورد بعدی آن است که لکه های ایجاد شده به دلیل تابش نور مستقیم خورشید نیز با استفاده از این کرم ها از بین می رود. لازم به ذکر است که در تمام طول دوره درمانی خود بهتر است زمانی که بیرون از خانه و در معرض تابش آفتاب هستید از یک کرم ضد آفتاب نیز استفاده کنید تا بتوانید اثرگذاری کرم ضد لک را بیشتر نمایید.

یکی دیگر از نکات لازم به ذکر آن است که لکه هایی که به دلیل افزایش سن بر روی پوست ظاهر می شوند را نمی توان با این کرم از بین برد و بهتر است برای این لکه ها از روش های دیگری استفاده کنید.

جمع بندی

موارد مطرح شده در خصوص خرید کرم ضد لک بدن می تواند به شما کمک کند تا برای از بین بردن لک های بدن خود انتخاب بهتری داشته باشید. باز هم تاکید می کنیم که بهترین کار آن است که خرید کرم ضد لک بدن و یا صورت خود را از فروشگاه های معتبر و یا داروخانه ها انجام دهید تا نگران تقلبی یا اصل بودن آن ها نباشید.