خانه / کودک / مکمل کودکان / تقویت سیستم ایمنی کودکان

نمایش دادن همه 5 نتیجه

مکمل های تقویت سیستم ایمنی بدن به محض وارد شدن باکتری‌ها، انگل‌ها و ویروس‌ها به بدن می‌توانند آن‌ها را نابود کنند. همچنین از ایجاد بیماری‌های مختلف و ضعف عمومی در بدن جلوگیری نمایند. این مکمل ها با تقویت سیستم ایمنی بدن می‌توانند عملکرد سلول ها را بهبود ببخشند و سلول های از دست رفته را پاکسازی کنند. اگر تمایل دارید با این نمونه مکمل ها بیشتر آشنا شوید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

مکمل های تقویت سیستم ایمنی بدن چیست؟

سیستم ایمنی یکی از مجموعه‌های بسیار پیچیده بدن می‌باشد که شامل فرآیندها و ترکیبات بسیار متنوعی است. این سیستم در تمام ساعات روز سلول های سالم بدن را از هجوم سموم مختلف محافظت می‌کند. بنابراین حفظ سلامتی این مجموعه مهم در بدن می‌تواند شما را سال‌ها در برابر بیماری‌ها و بروز بیماری‌های عفونی نگه دارد. به همین دلیل انتخاب سبک زندگی صحیح به همراه مصرف مواد غذایی سالم و مغذی می‌تواند باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شود‌. اما متأسفانه برخی افراد با وجود داشتن خواب کافی، سبک زندگی سالم و انجام روش های متعددی مدام دچار بیماری‌های مختلف می‌شوند. چون سیستم ایمنی بدن آن‌ها در واقع ضعیف است. به همین دلیل لازم است تا این افراد از مکمل های غذایی و مکمل های تقویت سیستم ایمنی بدن استفاده کنند. این مکمل ها نوعی داروهای گیاهی یا شیمیایی هستند که سیستم ایمنی بدن شما را سریع‌تر از روش های طبیعی تقویت می‌کنند.

 شربت ایمیونس ویتابیوتیکس یک شربت تقویت سیستم ایمنی است. این شربت می تواند تاثیر زیادی روی عملکرد سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از بیماری های مختلف داشته باشد.

بهترین ویتامین برای تقویت سیستم ایمنی بدن

از آنجایی که تقویت سیستم ایمنی تا حد زیادی از بروز بیماری‌های ویروسی مانند آنفولانزا، کرونا و غیره جلوگیری می‌کند. بنابراین استفاده از برخی داروهای تقویت سیستم ایمنی بدن می‌تواند انرژی مورد نیاز را به بدن شما ببخشد. همچنین احساس خستگی را از شما دور کند. اگر چه روش های متنوعی نظیر:

  • مصرف مقادیر زیاد مایعات
  • کاهش استرس
  • خواب کافی
  • ورزش
  • رژیم غذایی سالم
  • ترک سیگار و الکل
  • و…

می‌توانند سیستم ایمنی بدن را تا حد چشمگیری تقویت کنند. ولی ما در مجموعه بی بی دارو به شما پیشنهاد می‌دهیم استفاده از مکمل های تقویت سیستم ایمنی بدن را فراموش نکنید. چون برخی از این مکمل ها مجموعه‌ای از ویتامین‌های مختلف مثل ویتامین D، C، E،B6 و ویتامین A هستند‌ به همین دلیل می‌توانند بهترین مکمل های تقویت سیستم ایمنی بدن زنان، مردان و کودکان باشند.

انواع مکمل های تقویت سیستم ایمنی بدن

امروزه پژوهش های زیادی نشان می‌دهد که استفاده از مکمل ها می‌توانند توانایی مقابله با انواع ویروس‌ها و میکروب ها را افزایش دهد. زیرا این مکمل ها به شکل‌های مختلفی مثل آمپول تقویت سیستم ایمنی بدن و یا بهترین شربت سیستم ایمنی بدن حاوی مواد مؤثری برای بدن هستند. در واقع این مکمل ها شامل بعضی ویتامین‌ها، عصاره گیاهان دارویی و حتی در برخی نمونه‌ها شامل مواد معدنی و دیگر ترکیبات شیمیایی می‌باشند. بنابراین به خوبی می‌توانند شرایط سیستم ایمنی بدن را تغییر داده و سلول های سیستم ایمنی را تقویت کنند. البته فراموش نکنید که برخی از این مکمل های غذایی با بعضی از داروها می‌توانند تداخل داشته باشند. پس لازم است تا مصرف آن‌ها با نسخه پزشک متخصص و مشاوره کارشناس داروخانه انجام بگیرد. به همین منظور ما در داروخانه تخصصی مادر و کودک مشاوره های خوبی را در این زمینه به شما ارائه می‌دهیم.

 سخن پایانی

امروزه مکمل های زیادی برای تقویت سیستم ایمنی بدن در بازارهای فروش وجود دارد. برای نمونه می‌توان به مکمل های حاوی زینک اشاره کرد‌. ولی تمامی این مکمل های تقویت سیستم ایمنی بدن نمی‌توانند برای بهبود سیستم ایمنی بدن شما مفید باشند. زیرا بدن هر شخصی یک عملکرد منحصربه‌فردی دارد. در نتیجه ممکن است در اثر مصرف این مکمل های غذایی دچار عارضه های جبران ناپذیری شوید.‌‌ پس قبل از تهیه این نمونه مکمل ها بهتر است با کارشناسان حرفه‌ای ما در داروخانه تخصصی مادر و کودک تماس داشته باشید.