خانه / کودک / لوازم کودک و نوزاد

نمایش 1–24 از 71 نتیجه

از جذاب‌ترین بخش‌های بچه‌دار شدن خرید لوازم کودک و نوزاد است

از مهمترین ملزومات مخصوص کودک می‌توان به شیشه شیر، دندان گیر، ناخن گیر، نگهدارنده پستانک کودک، پستانک غذاخوری و … اشاره کرد.

لوازم کودک و نوزاد به چند بخش تقسیم می شود:

  • لوازم برای حمام نوزاد
  • لوازم شیر دادن نوزاد
  • لوازم سلامتی نوزاد
  • لوازم بهداشتی نوزاد

 داروخانه تخصصی مادر و کودک  محصولات معتبری از برندهای را گردآوری کرده است محصول مورد نظر خور را به سهولت یک کلیک خریداری نموده و به‌صورت رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

لوازم نوزاد و کودک

همان طور که می‌دانید کودکان و نوزادان از بدو تولد به بعد به وسیله‌های خاصی نیازمند هستند. این وسایل ضروری شامل پوشک، مواد تغذیه‌ای، وسایل مورد نیاز جهت بیرون بردن آن‌ها، لوازم مربوط به ایمنی نوزادان و کودکان، لوازم بهداشتی، وسایل مخصوص خواب آن‌ها و … می‌باشد؛ پس داشتن حساسیت و وسواس در خرید وسایل نوزاد و کودک از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

از آنجایی که این وسایل در روند زندگی و رشد کودک بسیار کمک‌کننده هستند و آسودگی خاطر را به والدین و خانواده‌ها هدیه می‌کنند؛ پس انجام بررسی‌های مختلف و انتخاب و خرید لوازم و وسایل با‌کیفیت امری ضروری است.

مجموعه مجرب و حرفه‌ای دارو‌خانه آنلاین بهترین و استاندارد‌ترین محصولات را در زمینه لوازم مخصوص نوزادان و کودکان برای شما خانواده‌های عزیز فراهم کرده است. این مجموعه توانسته راهکار‌های منحصر به‌ فردی را در خصوص شناخت برند‌های معتبر انواع سیسمونی و لوازم کودک ارائه دهد و شما را تا حد امکان در خریدی مطمئن یاری نماید. جهت تماس با مشاوران این مجموعه کافی است با شماره‌های …. تماس حاصل فرمایید.

مهم‌ترین لوازم نوزاد و کودک

مهم‌ترین لوازم نوزاد و کودک

 قبل از اینکه اقدام به خرید هر گونه وسایل اضافی و بدون کاربرد برای کودکان دلبندتان باشید، بهتر است اولویت‌بندی کنید و ابتدا وسایل مهم و ضروری‌تر را تهیه فرمایید. در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

۱.بالش‌های مخصوص شیر‌دهی: اگر شما هم به راحتی و آسایش نوزاد و یا کودک هنگام شیر خوردن فکر می‌کنید، استفاده از بالش‌های شیر‌دهی بسیار کاربردی است. این بالش‌ها را هنگام شیر دادن باید زیر کودک و دور کمر او قرار داد تا کودک به راحتی هرچه تمام‌تر از شیر مادر تغذیه کند. این بالش‌ها در رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی طراحی شده‌اند و با هر سبک و سلیقه‌ای قابل استفاده‌اند؛ بنابراین می‌توانید آن‌ها را با دیگر لوازم نوزاد و کودک هماهنگ کنید.

لازم به ذکر است که بالش‌های شیر‌دهی را می‌توان در خودرو‌ها نیز استفاده کرد و برای همیشه با دشواری شیر دادن به کودکان در خودرو خدا‌حافظی کرد. پس به جرئت می‌توان گفت که این بالش‌ها از ضروری‌ترین لوازم برای کودکان و نوزادان می‌باشد.

۲.شیشه شیر و سر‌شیشه: دقت کنید که حتی اگر نوزاد و کودکتان شیرخشک مصرف نکند، باز هم برای امور مختلفی از جمله ذخیره شیر خودتان به شیشه شیر و سر‌شیشه نیاز دارید. این وسیله کاربردی در سه نوع مختلف پلاستیکی، شیشه‌ای و ترکیبی موجود می‌باشد و از طرح‌های جذابی نیز برخوردار است.

۳.ظروف نگهداری غذا: معمولا تمامی کودکان بخصوص کودکانی که بد‌غذا هستند به این ظروف نیاز دارند. معمولا مادران و یا پرستاران کودک، غذای مخصوص آن‌ها را در این ظروف مخصوص نگه می‌دارد تا علاوه بر حفظ کیفیت غذا، از ورود هرگونه آلودگی به آن جلوگیری شود.

نمایندگی تخصصی دارو‌خانه آنلاین با تمرکز بر تحقیق و بررسی لوازم مخصوص نوزاد و کودک از برند‌های مختلف، سعی می‌کند شما را در خریدی مطمئن و استاندارد یاری کند. شما می‌توانید از طریق لینک‌  … با کارشناسان و پزشکان این نمایندگی در ارتباط باشید و سوال‌های ضروری خود را از آن‌ها بپرسید.

رایج‌ترین لوازم موجود در کیف نوزادان و کودکان

رایج‌ترین لوازم موجود در کیف نوزادان و کودکان

در این قسمت به برخی از لوازم نوزاد و کودک اشاره می‌کنیم که معمولا در کیف هر کودکی یافت می‌شود:

  1. پوشک
  2. دستمال کودک
  3. یک یا دو دست لباس اضافه
  4. پیشبند
  5. شیشه شیر
  6. پستانک
  7. دندون‌گیر
  8. پماد‌های مخصوص سوختگی از جمله زینک اکساید
  9. اسباب بازی‌های مخصوص

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این محصولات و خرید آن‌ها می‌توانید به وب سایت رسمی مجموعه دارو‌خانه تخصصی مادر و کودک به آدرس … مراجعه نمایید.

خرید لوازم مخصوص نوزاد و کودک از مجموعه …..

دقت کنید که یکی از موضوعات مهمی که نمایندگی حرفه‌ای داروخانه تخصصی مادر و کودک با آن روبه‌رو است، شناخت دقیق لوازم نوزاد و کودک و بررسی میزان کیفیت و استاندارد بودن آن‌ها است. این مجموعه با همکاری کادر پزشکی مجرب و با‌تجربه خود در این زمینه سعی کرده است تمامی نکات مهم حین خرید لوازم مخصوص کودکان و نوزادان را به مشتریان و والدین عزیز یاد‌آوری کند؛ تا محصولی با کیفیت بالا و کاربردی را در اختیارشان قرار دهد.

نمایندگی معتبر ……. با ارائه لوازم مربوط به نوزاد و کودک از برند‌هایی شناخته شده و پیشی گرفتن از دیگر رقبا، به نامی درخشان و قابل اعتماد در کشور تبدیل شده است. علاقمندان به این موضوع می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به وب سایت رسمی …. مراجعه فرمایند و یا از طریق شماره‌های …. با مشاوران متخصص در این زمینه تماس حاصل فرمایند. از توجه شما عزیزان سپاس گذاریم.