خانه / کودک / انواع شیرخشک / شیر خشک رژیمی / شیرخشک ضدحساسیت

نمایش دادن همه 7 نتیجه

شیر خشک ضد‌حساسیت

همان طور که می‌دانید امروزه آلرژی کودکان و نوزادان نسبت به مواد غذایی مختلف بسیار افزایش یافته‌ است. والدین نوزادانی که به هر دلیلی از شیر مادر محروم هستند و نسبت به شیر گاو حساسیت نشان می‌دهند، حتما باید برای فرزند دلبندشان شیرخشکی مناسب تهیه کنند و معمولا برای انتخاب آن سر در گمند. قطعا بهترین پیشنهاد بری این افراد شیر خشک ضد‌حساسیت می‌باشد.

دقت داشته باشید که این شیر خشک‌ها کمترین قابلیت حساسیت‌زایی را دارند و به دلیل افزایش نیاز‌مندی‌ها و تقاضای والدین برای آن، بازار رقابت این محصول بسیار گرم شده و گزینه‌های زیادی برای انتخاب پیش روی افراد است.

تیم حرفه‌ای دارو‌خانه آنلاین بی بی دارو با‌کیفیت‌ترین و استاندارد‌ترین شیرخشک‌های ضد‌حساسیت را برای والدین فراهم کرده است. این مجموعه درصدد است راهکار‌های منحصر به فردی را در زمینه شناخت دقیق برند‌های معتبر انواع شیرخشک‌های ضد‌حساسیت به مشتریان عزیز ارائه دهد و شما را در خریدی مطمئن یاری کند. جهت تماس با پزشکان و مشاوران این مجموعه کافی است با شماره‌های …. تماس بگیرید و سوال‌های ضروری خود را بپرسید.

انتظاراتی که باید از شیر خشک ضد‌حساسیت داشت…

انتظاراتی که باید از شیر خشک ضد‌حساسیت داشت...

 توجه داشته ‌باشید که نوزادان و کودکان به محض مصرف شیرخشک‌های ضد‌حساسیت تغییراتی در سیستم بدنیشان ایجاد می‌شود. در ادامه سعی می‌کنیم مهم‌ترین تغییرات فیزیکی که در آن‌ها ایجاد می‌شود را برای شما عزیزان شرح دهیم:

۱.ایجاد تغییر در مدفوع: قطعا بعد از تغییر شیرخشک نوزادان و کودکان، وقوع تغییراتی مثل تغییر در رنگ مدفوع، قوام یا دفعات مدفوع آن‌ها کاملا طبیعی است. اما اگر با تغییراتی غیرطبیعی مثل سفید شدن رنگ مدفوع، آبکی شدن مدفوع، قرمز شدن و یا سیاه شدن آن مواجه شدید، حتما با پزشک متخصص مشورت کنید. دقت کنید که با تولید فراوان شیر خشک ضد‌حساسیت از برند‌های مختلف قطعا این مشکلات در نوزاد حل می‌شود و به تدریج می‌توان مناسب‌ترین شیر را برای او شناسایی کرد.

۲.بوی متفاوت: لازم به ذکر است که به دلیل حذف برخی از پروتئین‌های حساسیت‌زا در شیر‌خشک‌های ضد‌حساسیت، بو و مزه آن بسیار متفاوت می‌شود. البته دقت کنید که نوزادان به دلیل اینکه هنوز جوانه‌های چشایی کاملی ندارند، این تغییر را نمی‌توانند تشخیص دهند.

۳.رنگ‌ شفاف‌تر: از آنجایی که در این شیرخشک‌ها بیشتر پروتئین‌های سنگین حذف شده است، معمولا رنگی شفاف‌تر از شیر خشک‌های معمولی دارد. توجه داشته باشید که با اینکه بیشتر پروتئین‌ها در این شیر خشک‌ها حذف شده است، تمامی مواد غذایی مورد نیاز کودک را دارا می‌باشند.

دارو‌خانه آنلاین بی بی دارو با دقت در بررسی انواع شیرخشک‌های ضد‌حساسیت از برند‌های مختلف، سعی دارد شما را در خریدی مطمئن یاری کند.

رایج‌ترین علائم نوزادان حساس و نیازمند به شیر خشک‌های ضد‌حساسیت

رایج‌ترین علائم نوزادان حساس و نیازمند به شیر خشک‌های ضد‌حساسیت

در این قسمت سعی داریم مهم‌ترین علائم و واکنش‌های آلرژیکی را که نوزادان و کودکان به مواد غذایی مختلف یا شیرخشک‌های معمولی دارند را نام ببریم. دقت کنید که این افراد حتما باید از شیر خشک ضد‌حساسیت استفاده کنند.

۱.تحریک‌پذیری یا قولنج بسیار شدید

۲.خس خس کردن سینه

۳.اسهال شدید

۴.استفراغ‌های متوالی

۵.اگزما

خرید شیر خشک‌های ضد‌حساسیت از داروخانه آنلاین بی بی دارو

توجه داشته باشید که یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که داروخانه تخصصی مادر و کودک با آن روبه‌رو است، شناخت دقیق شیر خشک ضد‌حساسیت و بررسی میزان کیفیت آن است. این مجموعه با همکاری پزشکانی مجرب در این زمینه سعی دارد تمامی نکات ضروری حین خرید شیر خشک‌های ضد‌حساسیت را به والدین عزیز یاد‌آوری کند؛ تا محصولی با بالا‌ترین کیفیت ممکن را در اختیارشان قرار دهد.

تیم حرفه‌ای و معتبر ….. با ارائه انواع شیر‌ خشک‌های ضد‌حساسیت استاندارد از برند‌های شناخته شده، از دیگر رقبا پیشی گرفته است و به نامی قابل اعتماد در کشور تبدیل شده است. علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به وب سایت رسمی …. مراجعه کنند و یا از طریق شماره‌های …. با پزشکان متخصص در این زمینه تماس حاصل فرمایند. از توجه شما عزیزان متشکریم.