نمایش دادن همه 3 نتیجه

مشکلات جنسی و عوارض جبران‌ناپذیر آن

افزایش سن، وضعیت سلامت و احساسات فرد در رابطه با همسر خود می‌تواند زندگی جنسی او را هم تحت تاثیر قرار دهد.

در برخی از موارد مصرف مکمل‌ های جنسی به این افراد کمک می‌کند تا بتوانند رابطه‌های سالم و باکیفیتی داشته باشند. بیش از آنکه به مصرف یک مکمل  یا یک گیاه دارویی روی بیاورید بهتر است به این موضوع فکر کنید که چه عواملی می‌تواند در بهبود روابط شما تاثیرگذار باشد، برای مثال عواملی مانند: ورزش، کاهش وزن یا درمان یک عارضه یا تغییر یک داروی گیاهی می‌تواند کمک‌کننده باشد.

در بیشتر موارد توجه به مکمل‌ها بر زندگی جنسی مردان تاثیرگذار است اما به هر حال برای هر دو جنس گیاهان دارویی و مکمل هایی در این زمینه وجود دارد که می‌توانید به راحتی این محصولات را از یک داروخانه‌ آنلاین تهیه کنید.

 آشنایی با مکمل‌ های جنسی

انواع این مکمل ‌ها برای بهبود نعوظ و انزال، افزایش مایع منی و میل جنسی و … به کار می‌روند که پس از مشورت با پزشک می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید. این روزها مکمل‌ های جنسی بازار پرطرفداری دارند و بسیار تبلیغ می‌شوند اما باید بدانید تمام مکمل‌ها اثرات مثبتی ندارند و حتی در مواردی بسیار مضر هستند و به افراد آسیب می‌رسانند.

مصرف این مکمل‌ها باید زیر نظر پزشک صورت بگیرد تا از اثرات سوء آن جلوگیری شود.

انواع مکمل‌ های جنسی

یکی از مشکلاتی که ممکن است بسیاری از زوجین را درگیر کند، ضعف قوای جنسی است که می‌تواند به علت تغذیه نادرست، سبک زندگی نامناسب و عوامل دیگر پدید بیاید.

برای درمان این مشکلات و موارد مشابه از مکمل ‌های جنسی استفاده می‌کنند که می‌توانید آن‌ها را از داروخانه‌ آنلاین تهیه کنید. در ادامه به چند مورد از مکمل‌ها برای بانوان و آقایان می‌پردازیم:

مکمل‌های زنانه

مکمل‌های زنانه

  • آهن

در صورتی که میزان آهن بدن شما کم باشد زندگی زناشویی شما در خطر است. عواملی مانند میل جنسی، برانگیختن جنسی، لغزنده کردن و قابلیت رسیدن به ارگاسم از عواملی است که تحت تأثیر آهن هستند. طبق یک بررسی، زنانی که کمبود آهن خود را درمان کردند توانستند در بهبود میل جنسی خود موفق عمل کنند.

  • خارخاسک

این گیاه در منطقه مدیترانه می‌روید و با خار پوشیده شده است. یک بررسی کوچک در زنانی که میل جنسی کمی دارند نشان داده است که استفاده از هفت و نیم میلی گرم از فرمولاسیون این گیاه به عنوان یکی از مکمل‌ های جنسی به صورت هر روز و به مدت چهار هفته موجب بهبود میل جنسی، برانگیختن جنسی، ارگاسم و … شده است.

  • ماکا

به این گیاه جینسینگ پرویی هم می‌گویند که در آمریکای جنوبی ریشه دارد. یک بررسی و تحقیق کوچک نشان داده است زنانی که با مشکل کاهش میل جنسی درگیر هستند توانسته‌اند با مصرف این دارو مشکل خود را بهبود ببخشند.

 از آنجایی که ریشه این گیاه خوراکی است امتحان کردن آن مشکلی ندارد اما در صورتی که دچار یک بیماری یا سرطان حساس به هورمون استروژن هستید، بهتر است که از مصرف این دارو خودداری کنید. در صورت تمایل به خرید می‌توایند آن را از داروخانه تخصصی مادر و کودک تهیه کنید.

مکمل‌های مردانه

مکمل‌های مردانه

  • آل_ آرژینین

در یک تحقیق انجام شده متوجه شدند که حدود یک سوم مردانی که روزانه به مدت ۶ هفته پنج گرم از این ماده را استفاده می‌کنند شاهد بهبودی در مشکلات جنسی خود شدند.

اختلال نعوظ  تا حدودی به علت اختلال در گردش خون است. در واقع نیتریک اکساید ‌رگ‌های خونی را گشاد می‌کند به این ترتیب استفاده از آل آرژنین اثر مفیدی در رفع این مکشل دارد.

  • پروپینیل آل- کارنیتین

استفاده از این ترکیب به صورت یک نوع از مکمل‌ های جنسی ممکن است در مردان مبتلا به دیابت که اختلال نعوظ دارند، تاثیر داروی سیلدنافیل یا ویاگرا را بیشتر کند.

 یک بررسی نشان داد که مردانی که حداقل هشت بار سیلدنافیل را امتحان کرده بودند، مشکلشان برطرف نشده است اما مصرف ۲ گرم از این ماده به آن‌ها کمک کرده است تا بهبود پیدا کنند.

خرید از..

به طور قطع مکمل ‌های جنسی با سلامت و روان شما ارتباط مستقیم دارند در نتیجه خرید این محصولات از مراکزی معتبر و با سابقه می‌تواند خیال شما را بابت عوارض و مشکلات ناشی از آن  آسوده کند.

 شما می‌توانید این محصولات را از داروخانه تخصصی مادر و کودک با قیمت مناسب تهیه کنید و از مشاوران متخصص در این داروخانه استفاده کنید.