خانه / کودک / انواع شیرخشک / شیر خشک رژیمی / شیرخشک آنتی رفلاکس

نمایش دادن همه 4 نتیجه

نوزادان پاره تن ما هستند و ما هر کاری برای بهتر زیستن آن‌ها انجام می‌دهیم تا در طول رشد خود با مشکلی مواجه نشوند. برخی از نوزادان هنگام تولد از خوردن شیر مادر امتناع می‌کنند و یا به دلایلی دیگر شیر مادر را نمی‌خورند. در چنین شرایطی از شیرخشک استفاده می‌شود، اما گاهی اوقات حساسیت داشتن نوزاد به این ماده غذایی دردسرساز می‌شود. در این راستا داروخانه آنلاین بی بی دارو اقدام به ارائه انواع شیرخشک آنتی رفلاکس نموده است که برای تهیه می‌توانید وارد وب سایت …. شده یا با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

رفلاکس چیست؟

رفلاکس چیست؟

در ابتدا باید بدانیم که رفلاکس در نتیجه ضعیف بودن دستگاه گوارشی در کودکان اتفاق می‌افتد که عوامل و دلایل مختلفی مانند شیر و غذای کودک نیز می‌تواند از میزان آن کم کند و یا باعث شدیدتر شدن آن شود. به این نکته توجه کنید که رفلاکس در نوزادان انواع مختلفی دارد که در برخی نوزادان شدید و در برخی دیگر کمتر است و نوع دیگری از اصطلاح نیز وجود دارد که گفته می‌شود این نوزاد رفلاکسی پنهان یا آشکار دارد.

این عارضه در نوزادان معمولا تا 6 ماهگی آن‌ها رفع می‌شود که البته در بعضی نوزادان ممکن است این زمان بیشتر باشد و حتی تا 2 سالگی ادامه پیدا کند. به طور معمول احتمالا از شدت آن کاسته خواهد شد.

ابزار رفع رفلاکس چیست؟

ما  برای اینکه از رفلاکس کودک‌مان جلوگیری کنیم باید از مواردی کمک بگیریم. زیرا  رفلاکس‌های زیاد در کودک و عدم کنترل آن ممکن است باعث صدمه‌های جدی و در برخی مواقع آسیب‌های جبران‌ناپذیر به دستگاه گوارش و حتی تنفسی کودک و نوزاد شود.

این نکته را در نظر بگیرید که در برخی نوزادان که رفلاکس‌های شدیدی دارند، پزشکان دارو‌های متناسب با آن را تجویز می‌کنند.

بهترین شیرخشک آنتی رفلاکس کدام است ؟

باید این را بدانید که شیر خشک‌های مخصوص رفلاکس با نام اختصاری AR (شیرخشک آنتی رفلاکس) شناخته می‌شوند که به معنی آنتی رفلاکس هستند. برند‌های مختلف شیر خشک معمولا نوع ای آر نیز تولید می‌کنند .حال بهتر است در مورد ویژگی این شیر خشک‌ها بدانید. باید گفت که ویژگی شیر خشک ای آر  این است که غلظت نسبتا بالایی دارند و نسبت به شیر خشک‌های معمولی سنگین‌تر هستند که این ویژگی باعث می‌شود که شیر در معده نوزاد سنگین باشد و نوزاد به راحتی دچار رفلاکس معده نشود.

اما خب این نکته مهم را به خاطر داشته باشید که هر شیر خشک آنتی رفلاکس ، با کیفیت نیست و نکته دیگر اینکه بسیاری از کودکان به شیر خشک‌های ای آر موجود در بازار حساسیت نشان می‌دهند.

نکات تکمیلی دیگر برای جلوگیری از رفلاکس نوزاد

نکات تکمیلی دیگر برای جلوگیری از رفلاکس نوزاد

بعد از انتخاب بهترین شیرخشک برای جلوگیری از رفلاکس، خوب است که بدون در نظر گرفتن علت رفلاکس اسید معده، نکات زیر را هنگام تغذیه نوزاد شیرخوار خود به خاطر بسپارید و به آن عمل کنید.

  • حتما در بیشتر مواقع، آروغ فرزند شیرخوار خود را بیشتر اوقات بگیرید.
  • به هیچ عنوان به او زیادتر از حد غذا ندهید.
  • در هر نوبت شیردهی از حجم شیر، کم کرده و به جای آن در دفعات بیشتری به نوزادتان شیر دهید.
  • به مدت 20 تا 30 دقیقه بعد از شیر دادن، فرزند خود را نخوابانید.
  • بعد از تغذیه با فرزند خود شوخی و بازی نکنید. این کار می‌تواند باعث شود تا محتوای معده به سمت بالا بازگردد.
  • هنگام تغذیه با شیشه شیر، ابتدا سعی کنید اندازه‌های مختلف پستانک سر بطری را امتحان کنید.

خرید شیرخشک آنتی رفلاکس

همانطور که می‌دانید و گفته شد، رفلاکس در نوزادان تا حدودا 6 ماهگی ادامه خواهد داشت که شما از طریق استفاده از شیرخشک آنتی رفلاکس و  دیگر ابزارهای ضد رفلاکس، می‌توانید این مشکل را تا حد زیادی کنترل یا به طور کامل رفع کنید. داروخانه آنلاین بی بی دارو در این راستا به شما این اطمینان را می‌دهد که شیرخشک‌های موجود در این مجموعه همگی از کیفیتی بالا برخوردار هستند. برای خرید می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید.