خانه / مکمل مادران / مکمل های قبل از بارداری

نمایش دادن همه 9 نتیجه

خرید مکمل های قبل از بارداری

همانطور که هر کسی که برای باردار شدن تلاش کرده است، می‌داند، ناباروری می‌تواند یک سفر سخت با احتمالات درمانی مختلف – و گاهی اوقات طاقت‌فرسا باشد.

اما یک گزینه برای افزایش شانس بچه دار شدن شما وجود دارد که نسبتاً ساده و غیرتهاجمی است: رژیم غذایی شما.

و به طور خاص، ریز مغذی هایی که از طریق غذا یا مکمل های قبل از بارداری دریافت می کنید.

با این حال، قبل از اینکه به فروشگاه مواد غذایی سالم مراجعه کنید، با پزشک خود صحبت کنید. و اگر می‌خواهید در مورد موارد خاصی صحبت کنید، در اینجا نگاهی به ویتامین‌ها و مواد معدنی می‌اندازیم که ممکن است ارزش وقت شما را داشته باشند.

نقش ریز مغذی ها در باروری

نقش ریز مغذی ها در باروری

در حال حاضر، ممکن است انتظار داشته باشید که نقش ویتامین ها و باروری همه را مشخص کرده باشیم. کاملاً اینطور نیست. از آنجایی که باروری معادله پیچیده ای است و بدن هر فرد متفاوت است، علم در مورد ریزمغذی ها و لقاح هنوز در مراحل اولیه است.

با این حال، برخی از مطالعات امیدوارکننده برای روشن کردن نقش مکمل در باردار شدن و ماندن آغاز شده اند.

ویتامین ها و مکمل های قبل از بارداری نقش مهمی در سلامت زنان دارند. آنها برای بسیاری از عملکردها ضروری هستند، از جمله:

  • قاعدگی و تخمک گذاری
  • عملکرد تیروئید
  • تولید انرژی
  • عملکرد ایمنی
  • کیفیت و بلوغ تخمک (تخمک).

بنابراین، هنگام تلاش برای ایجاد محیط مناسب برای بارداری سالم، مصرف کافی ویتامین و مواد معدنی بسیار مهم است. برخی از مواد مغذی حتی ممکن است علائم سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS) را کاهش دهند، که یکی از دلایل اصلی ناباروری است.

تیم بی بی دارو برخی از محبوب‌ترین مکمل قبل از بارداری را با توجه به موارد استفاده، اثربخشی و دوز آن‌ها در زیر قرار داده است.

مکمل های قبل از بارداری

برای شروع مراقبت از کودکتان هیچ‌ وقت زود نیست و برای این کار هیچ زمانی بهتر از همین حالا و قبل‌ از شکل‌گیری او نخواهد بود. هیچ‌ چیزی به‌ اندازه مصرف مکمل‌های قبل ‌از بارداری برای این منظور مؤثرتر و آسان‌تر نیست. اگر چه افراد نیازهای روزانه به ویتامین‌ها را می‌توانند با یک رژیم غذایی مناسب و متعادل تامین کنند اما اکثر پزشکان موافق مصرف مکمل‌ها در قبل‌ از بارداری هستند. با مصرف مکمل‌ها پیش ‌از بارداری می‌توانید این اطمینان خاطر را داشته باشید که در بدن خود هیچ کمبودی باقی نخواهد ماند و آماده یک بارداری سالم خواهید بود. البته از رژیم غذایی مناسب نیز نباید غافل نشوید.

 داروخانه آنلاین  بی بی دارو در تلاش است برای مادران آینده سرزمینمان خرید بدون دغدغه محصولات اصل نظیر مکمل‌های پیش ‌از بارداری و ارسال سریع را به آن‌ها ارائه کند. داروخانه  بی بی دارو به‌ عنوان اولین داروخانه تخصصی مادر و کودک با بهره‌گیری از دانش متخصصان داروسازی و پزشکی راه‌اندازی شده و سعی در ارتقا سلامت مادران و فرزندان دلبندشان را دارد. این فروشگاه اینترنتی علاوه ‌بر فروش مکمل‌های اصل ارائه مشاوره دارویی توسط داروسازان متخصص و حرفه‌ای را رسالت خود می‌داند. لینک سایت …

مکمل های قبل ‌از بارداری چیست؟

مکمل‌های قبل ‌از بارداری چیست؟

مکمل‌های قبل ‌از بارداری در واقع مولتی ویتامین‌هایی هستند که به‌ منظور استفاده برای زنان و مردان ساخته شده‌اند. این مکمل‌ها نسبت به مولتی ویتامین‌های معمولی مقادیر زیادی مواد مغذی دارند که مادران در طول بارداری نیازمند آن‌ها هستند. مکمل‌ها ممکن است توسط مراقبین سلامت تجویز شوند و یا بدون نسخه از داروخانه خریداری گردند. از آن جایی ‌که جنین در طول رشد همه مواد مغذی را از مادر به دست می‌آورد نیاز مادر به مواد مغذی افزایش می‌یابد. مکمل‌های پیش ‌از بارداری حاوی مقادیر مناسب مواد مغذی هستند که این نیاز را به نحو مطلوب رفع می‌نمایند.

ضروری‌ترین مکمل های پیش ‌از بارداری

میزان مصرف مقدار و نوع مکمل به نیاز بدن هر خانم بستگی دارد در نتیجه مصرف آن‌ها باید زیر نظر پزشک باشد. به‌ صورت کلی ضروری‌ترین مکمل‌های پیش ‌از بارداری شامل موارد زیر هستند.

اسید فولیک: اسید فولیک در تولید گلبول‌های قرمز خون مؤثر است و در گروه ویتامین‌های B قرار می‌گیرد. در صورت کمبود اسید فولیک در سه‌ ماهه اول بارداری احتمال مشکلاتی نظیر نقص‌های عصبی و مغزی جنین، رشد ناکافی جنین، زایمان زودرس، شکاف لب و … افزایش می‌یابد. به‌ منظور جلوگیری از این مشکلات مصرف این ویتامین قبل ‌از بارداری باید شروع شود.

ویتامین C: مصرف این ویتامین هم برای زنان و هم برای مردان لازم است؛ زیرا به تقویت باروری اسپرم و تخمک، تحرک بیشتر اسپرم‌ها و لقاح موفق کمک می‌کند. مصرف این نوع از مکمل‌های قبل ‌از بارداری در پیشگیری از اختلالات کروموزومی، جلوگیری از سقط ‌جنین و … مؤثر است.

ویتامین E: این ویتامین با محافظت از اسپرم و افزایش احتمال باروری در زنان و مردان باید قبل ‌از بارداری توسط خانم‌ها و آقایان مصرف شود. علاوه‌ بر این تنظیم سیکل تخمک‌گذاری، افزایش خون‌رسانی به آندومتر و … از فواید این ویتامین است.

ویتامین B12: مصرف این ویتامین قبل ‌از بارداری به خون‌سازی و تولید گلبول‌های قرمز، حفاظت از تخمک، محافظت از سیستم عصبی جنین، تنظیم سطح هورمون‌های تخمک‌گذاری و هورمون تستوسترون کمک می‌کند.

ویتامین D: کمبود ویتامین D قبل ‌از بارداری خطراتی چون سقط مکرر، پوکی استخوان مادر، کندی رشد استخوان‌های جنین و مسمومیت در بارداری دارد. پس حتما مصرف آن را قبل ‌از بارداری شروع کنید.

ویتامین B6: مصرف ویتامین B6 قبل ‌از بارداری با بهبود روند تخمک‌گذاری از مزایایی نظیر تنظیم قند خون، کاهش ریسک زایمان زودرس، جلوگیری از نقص‌های متابولیکی جنین و … برخوردار است. در صورت استفاده از ویتامین B6 بعد از باردار شدن کمتر شاهد استفراغ شدید در بارداری خواهید بود.

داروخانه اینترنتی  بی بی دارو ، انتخاب مادران آینده

امروزه ضرورت مصرف مکمل های قبل از بارداری بر هیچ یک از افراد جامعه چه زن و چه مرد پوشیده نیست. داروخانه تخصصی مادر و کودک بی بی دارو با دانش بر نیاز جامعه انواع مکمل‌ها را با قیمت مناسب به فروش می‌رساند.