خانه / مکمل آقایان / مولتی ویتامین مردان

نمایش دادن همه 7 نتیجه

بدن همه انسان ها برای عملکرد بهتر و حفظ سلامتی، به انواع ویتامین ها و مواد مغذی احتیاج دارد. ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز، از طریق رژیم غذایی و تغذیه سالم تامین می شود. مردان نیز برای سلامت ارگان های بدن، برای تامین انرژی و برای جلوگیری از بروز بیماری، باید مواد مورد نیاز بدن را از طریق رژیم غذایی سالم دریافت کنند. گاهی مردان نیز با کمبود این ویتامین ها مواجه شده، به همین دلیل پزشکان مولتی ویتامین مردان را برای جبران کمبودها و نیازهای اساسی بدن آنها، تجویز می کنند.

مصرف مولتی ویتامین مخصوص آقایان، در پیشگیری از بیماری هایی مثل دیابت، بیماری های قلبی، ریزش مو، استرس و پروستات تاثیر بسزایی دارد. نیاز به مولتی ویتامین در مردان، با بالا رفتن سن افزایش می یابد، به دلیل اینکه مردان نیاز به افزایش انرژی و تقویت قوای جنسی دارند. با مصرف صحیح مولتی ویتامین مناسب، این نیازها تامین خواهد شد.

مردان در هر سنی و در هر رده تغذیه ای، دچار کمبود هایی هستند، بنابراین مصرف مکمل و مولتی ویتامین برای بدن آنها بسیار ضرورت دارد و کمبودهای غذایی بدن آنها را جبران می کند. مردان ورزشکار و بدنساز، بیشتر از دیگران به مصرف مکمل هایی مثل مولتی ویتامین نیاز دارند. این مردان برای بهبود عملکردهای ورزشی، تقویت عضلات و جلوگیری از خستگی باید حتما مواد مغذی مورد نیاز را تامین کنند.

مولتی ویتامین آقایان

ویتامین های مورد نیاز مردان

مولتی ویتامین اقایان باید دارای ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن باشد. مولتی ویتامین مناسب، باید ویتامین ها و مواد مغذی که در ادامه ذکر شده را دارا باشد.

ویتامین D برای پیشگیری از پوکی استخوان، برای افزایش جذب کلسیم و برای تقویت سیستم ایمنی و مبارزه با عفونت ها.

ویتامین A برای تقویت و سلامت چشم و بینایی.

ویتامین E یک ویتامین مورد نیاز می باشد که به عنوان آنتی اکسیدان در بدن عمل می کند.

ویتامین C برای تقویت سیستم ایمنی.

ویتامین های گروه B برای افزایش سطح انرژی، برای سلامت سیستم عصبی بدن و سلامت قلب.

ویتامین K برای حفظ سطح کلسیم مورد نیاز و جلوگیری از لخته شدن خون.

روی در مولتی ویتامین مردان برای سلامت هورمونی و پروستات، همچنین برای ایمنی و کنترل قند خون می باشد.

امگا 3 و 6 برای سلامت قلب و سلامت سیستم عصبی و مغز.

منیزیم در مولتی ویتامین آقایان برای تقویت و سلامت هورمونی، برای بهبود عملکردهای عصبی و برای کنترل قلب مفید می باشد.

اسید های آمینه، آهن و کلسیم از دیگر ویتامین های مورد نیاز بدن آقایان می باشند. مصرف مولتی ویتامین مناسب با تجویز پزشک و با توجه به نیاز بدن برای مردان بسیار ضروری می باشد. برخی از ویتامین هایی که در بالا ذکر شد، مواد مورد نیاز برای بدن مردان می باشند و دارای مزایای زیادی برای سلامت جسم و ذهن هستند و به راحتی نمی توان از آنها صرف نظر کرد.

قرص مولتی ویتامین بالای 50 سال

مولتی ویتامین برای مردان بالای 50 سال

با افزایش سن و با کاهش عملکرد عضلات بدن، ویتامین ها و مواد مغذی نیز در بدن کاهش پیدا می کنند. کمبود ویتامین ها، کاهش انرژی و احتمال بروز برخی بیماری ها را به دنبال خواهد داشت. برای جبران این کمبودها به مردان بالای 50 سال مصرف مولتی ویتامین توصیه می شود. اگر مولتی ویتامین مناسب و مورد نیاز بدن مصرف شود، روند پیری کاهش پیدا کرده و فرد طراوت و شادابی خود را حفظ خواهد کرد.

مولتی ویتامین مردان، با توجه به سن و نیازهای بدن متفاوت می باشند. برای مردان بالای 50 سال مولتی ویتامین هایی تولید می شود که بتوانند کمبودهای بدن در این سن را جبران کنند. در سن بالای 50، مردان به ویتامین هایی برای افزایش انرژی، تقویت حافظه، تقویت سیستم ایمنی و عصبی و بهبود توان جنسی نیاز دارند.

مولتی ویتامین مردان بالای 50 سال اس تی پی فارما را می توان از بهترین محصولات برای این سن دانست. این محصول به دلیل دارا بودن انواع ویتامین ها، مثل ویتامین D، ویتامین های B12، کلسیم، منیزیم، امگا 3 و پتاسیم تقریبا تمام ویتامین های مورد نیاز مردان در این سن را تامین می کند و به حفظ سلامت آنها کمک می کند.

خرید مولتی ویتامین مخصوص آقایان

مولتی ویتامین آقایان به دلیل اهمیتی که برای سلامتی و پیشگیری از بیماری ها دارد، باید حتما با توصیه و تجویز پزشک خریداری شود. برخی مولتی ویتامین ها ممکن است مناسب بدن شما نباشند و حساسیت ایجاد کنند، به همین دلیل قبل از خرید حتما با پزشک متخصص مشورت کنید.

مولتی ویتامین مخصوص آقایان از برندهای مختلفی در بازار وجود دارد، به همین دلیل باید مولتی ویتامین مناسب با نیاز بدن خریداری شود. بهتر است مردان از مولتی ویتامین مخصوص مردان استفاده کنند. خرید مولتی ویتامین را حتما از مراکز و از برندهای با کیفیت انجام دهید.

بهترین مولتی ویتامین برای مردان

بهترین مولتی ویتامین مردان حاوی ترکیبات مفیدی است که بدن در حالت عادی قادر به تولید آنها نمی باشد و فرد نمی تواند با رژیم غذایی آنها را دریافت کند. بهترین مولتی ویتامین ها، کمبود مواد مغذی بدن مردان را جبران می کنند. بهترین مولتی ویتامین به مردان کمک خواهد کرد تا کیفیت زندگی خود را ارتقا داده و سلامتی خود را حفظ کنند.

مولتی ویتامین های بسیار خوبی برای مردان وجود دارد که در دسته بهترین ها قرار می گیرند. این مولتی ویتامین ها عملکردهای بدن را تقویت کرده و از ابتلا به بسیاری از بیماری ها جلوگیری می کنند. مولتی ویتامین های اکتی من، مولتی فور هیم، ول من، مولتی ویتامین آقایان سندروس، مولتی ویتامین بالای 50 سال فارما، انرژکس گلدن لایف و مولتی من آلفا را میتوان به عنوان برندهای خوب و مفید معرفی کرد.

قرص جوشان مخصوص آقایان

بهترین قرص جوشان مولتی ویتامین برای مردان

مولتی ویتامین آقایان علاوه بر قرص معمولی، به شکل قرص جوشان نیز تولید می شوند. مولتی ویتامین جوشان برای افرادی مناسب است که معده حساسی داشته و نمی توانند قرص را به راحتی هضم کنند و دچار مشکلات گوارشی می شوند. قرص جوشان به دلیل اینکه در آب حل می شود، به راحتی هضم شده و جذب بدن می شود. قرص جوشان مولتی ویتامین، تمام ویتامین های مورد نیاز مردان را تامین کرده و کمبودهای بدن آنها را جبران می کند.

قرص جوشان مولتی ویتامین مردان، نیز مکمل انواع ویتامین ها و مواد مغذی برای مردان می باشد. قرص جوشان مولتی ویتامین ویتاپرا، مولتی ویتامین ویتافیز و قرص جوشان مولتی ویتامین یوروویتال دارای کیفیت خوب و مناسب برای مردان می باشند.

علاوه بر این، مولتی ویتامین های مردانه معمولا حاوی مس، منگنز، سلنیوم، کلسیم، منیزیم و روی هستند. با این حال، ترکیبات و مقادیر آنها از برندی به برند دیگر متفاوت است.

برای تهیه هر یک از محصولات زیر به صفحه خرید مولتی قرص ویتامین آقایان در داروخانه آنلاین بی بی دارو مراجعه نمایید