خانه / مکمل آقایان / تقویت قوای باروری آقایان

نمایش دادن همه 6 نتیجه

داشتن یک رژیم غذایی مناسب و سالم و سرشار از انواع ویتامین ها، برای حفظ سلامتی و پیشگیری از انواع بیماری ها مفید می باشد. یکی از بیماری های شایع در مردان، کاهش قدرت باروری می باشد. کمبود برخی ویتامین ها و مواد معدنی، تاثیر شگرفی در ناباروری مردان دارد، به همین دلیل پزشکان مصرف مکمل های باروری آقایان را برای تقویت قوای جنسی تجویز و توصیه می کنند.

مکمل باروری مردان علاوه بر ویتامین ها، حاوی آنتی اکسیدان، هورمون یا مواد مغذی دیگر نیز می باشند که در افزایش قدرت باروری تاثیر چشمگیری دارند. مکمل های باروری، دارای ترکیبات موثری هستند که شرایط بهینه برای باروری آقایان فراهم کرده، فعالیت های هورمونی آنها را تنظیم کرده، اسپرم را تقویت کرده و از سلول ها در مقابل استرس محافظت می کنند.

مکمل های باروری آقایان

ویتامین های مفید برای تقویت قوای باروری مردان

مکمل های باروری مردان، نقش موثری در باروری مردان ایفا می کنند. ویتامین ها و مواد مغذی، باعث افزایش و تحرک اسپرم می شوند. ویتامین های موثر برای تقویت قوای جنسی و قدرت باروری مردان در ادامه ذکر شده است.

  • کوآنریم کیوتن

این آنزیم به طور طبیعی در اسپرم وجود دارد. وجود این ویتامین در مکمل ها، سطوح پایین این آنزیم در اسپرم را جبران می کند. این آنزیم در تعداد و تحرک اسپرم نقش دارد و ویژگی های حرکتی اسپرم را بهبود می بخشد.

  • ویتامین E

ویتامین E یک نقش مهم در محافظت از غشای اسپرم دارد. این ویتامین کیفیت اسپرم را بهبود بخشیده و به بارداری طبیعی کمک می کند. مصرف ویتامین E باعث بهبود تحرک اسپرم شده و در افزایش قدرت باروری آقایان نقش بسیار موثری دارد.

  • امگا 3

امگا 3 با فعالیت آنتی اکسیدانی، عملکرد و کیفیت اسپرم را بهبود می بخشد. امگا 3 با محافظت از غشای لیپیدی اسپرم، به  تقویت باروری در مردان کمک می کند.

  • ال کارنیتین

ال کارنیتین یک آنتی اکسیدان محافظتی می باشد و انرژی بیضه ها و اسپرم را افزایش می دهد. ال کارنیتین تعداد اسپرم و تحرک اسپرم را بهبود می بخشد.

  • ویتامین C

ویتامین c تعداد، حرکت و مورفولوژی اسپرم را بهبود بخشیده و در درمان به هم چسبیدگی اسپرم نقش مهمی دارد. این ویتامین باروری در مردان با مشکل به هم چسبیدگی اسپرم، افزایش می دهد.

  • دی- آسپارتیک اسید

این مکمل سطح تستوسترون را افزایش داده، اسپرم را تقویت می کند و توانایی باروری در مردان را افزایش می دهند.

  • زینک

زینک یک ماده ضروری و موثر برای بهبود کیفیت اسپرم می باشد. هورمون ها و کارکرد جنسی را بهبود بخشیده و قدرت باروری مردان را تحت تاثیر قرار می دهد.

  • سلنیوم

سلنیوم یک ماده ضروری برای تولید و تقویت اسپرم می باشد. این ماده تحرک اسپرم را تقویت کرده و برای تقویت باروری مردان موثر می باشد.

مکمل تقویت اسپرم

بهترین مولتی ویتامین برای تقویت اسپرم

بهترین مکمل های باروری مردان با ترکیبات مفید و موثر، اسپرم را تقویت کرده و و قدرت باروری در مردان را ارتقا می دهند. مولتی ویتامین های تقویت اسپرم، کمبود ویتامین ها را جبران کرده و تراکم و تحرک اسپرم را افزایش می دهند. این محصولات علاوه بر ویتامین ها از ترکیباتی مثل زینک، منیزیم، منگنز، جینسینگ و آمینو اسیدها ساخته شده اند که بر بهبود کیفیت اسپرم تاثیر گذاشته و عملکرد جنسی و تولید اسپرم را افزایش می دهند. این مولتی ویتامین ها سیستم عصبی و هورمونی را تحت تاثیر قرار داده و عملکرد جنسی و تقویت اسپرم را بهبود می دهند.

بهترین مولتی ویتامین باید از ترکیبات با کیفیت برخوردار بوده و فاقد مواد آلرژی زا، رنگ مصنوعی و مواد نگهدارنده باشد. مولتی ویتامین رد جینسینگ و مولتی ویتامین مخصوص آقایان سندروس از مولتی ویتامین های خوب برای تقویت اسپرم هستند. بهترین مولتی ویتامین، حتما باید با مشورت پزشک و به دستور پزشک تجویز و مصرف شود.

قویترین داروی تقویت اسپرم

تقویت اسپرم تاثیر بسزایی در قدرت باروری مردان دارد. داروهای زیادی برای افزایش و تقویت آن وجود دارد، که با مصرف آنها فرآیند اسپرم سازی تحت تاثیر قرار گرفته و کیفیت اسپرم افزایش می یابد. قویترین دارو باید توانایی تقویت اسپرم از نظر تعداد، کیفیت و تحرک را داشته باشد. قویترین دارو باید از انواع ویتامین ها، مواد معدنی و اسیدهای آمینه در ترکیبات خود برخوردار باشد. داروی قوی باید بتواند در تولید اسپرم های سالم و سریع تاثیر گذار باشد. قرص اسپریژن، کپسول فرتیل آید آقایان، موتیلیتی بوست برای آقایان و کانت بوست در دسته ی قویترین ها برای تقویت اسپرم قرار می گیرند.

مکمل تقویت باروری

مکمل تقویت قوای باروری آقایان را از کجا بخریم؟

مکمل های باروری آقایان، با ترکیبات مختلفی در بازار وجود دارد و توسط شرکت های مختلف تولید می شود. اکثر این مکمل ها در داروخانه ها یافت می شوند. مکمل ها به دلیل تاثیری که در باروری و سلامتی دارند باید از داروخانه های معتبر خریداری شوند. مکمل ها حتما باید با تجویز پزشک خریداری شوند تا بتوانید از بین مکمل های مختلف، بهترین و با کیفیت ترین آنها را مصرف کنید.

خرید اینترنتی انواع مکمل های تقویت قوای جنسی مردان

خرید اینترنتی مکمل های باروری آقایان و تقویت قوای جنسی، این امکان را فراهم کرده است تا بتوانید خریدی آسان و مطمئن را داشته باشید. در داروخانه های آنلاین تمامی اطلاعات مهم و مشخصات دقیق مکمل ها شامل ترکیبات، شرکت سازنده، تاریخ تولید و بسیاری اطلاعات مفید دیگر ارائه شده است. با مطالعه دقیق این اطلاعات می توانید مکمل مناسب را انتخاب و خریداری کنید.

داروخانه های معتبر بسیاری وجود دارند که به صورت آنلاین این محصولات را به فروش می رسانند و به شما کمک می کنند تا بتوانید یک خرید اینترنتی راحت و مطمئن را انجام دهید. داروخانه آنلاین بی بی دارو یکی از این داروخانه ها است که علاوه بر خدمات سایر داروخانه ها دارای مشاوره تخصصی رایگان می باشد.

قیمت انواع مکمل های تقویت کننده باروری مردان

مکمل های باروری آقایان توسط شرکت های مختلف و با برندهای متنوعی در بازار وجود دارند. این مکمل ها با توجه به برند، ترکیبات، کیفیت و نوع بسته بندی در قیمت های مختلفی عرضه می شوند و نمی توان قیمت ثابتی را برای آنها در نظر گرفت. مکمل های تقویت باروری ایرانی و خارجی از نظر قیمت متفاوت می باشند و معمولا مکمل های خارجی گرانتر هستند و نوسانات ارز در قیمت آنها تاثیر گذار می باشد.