خانه / مکمل مادران / مکمل های بارداری بانوان

نمایش دادن همه 20 نتیجه

مکمل های بارداری مکمل‌هایی هستند که به زنان باردار ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز برای بارداری سالم را به بدنشان برسانند. پزشک شما ممکن است به شما توصیه کند که هنگام شروع برنامه ریزی برای بارداری و همچنین در دوران بارداری، آنها را مصرف کنید.

داشتن یک رژیم غذایی سالم همیشه یک ایده عاقلانه است – به خصوص در دوران بارداری. همچنین مصرف یک ویتامین قبل از تولد برای کمک به پوشش هر گونه شکاف تغذیه ای در رژیم غذایی شما ایده خوبی است.

مکمل های مورد نیاز دوران بارداری

مکمل های مورد نیاز دوران بارداری

ویتامین های دوران بارداری به شما کمک می کند تا مواد مغذی مورد نیاز برای بارداری سالم را دریافت کنید. به دنبال ویتامین های دوران بارداری باشید که دارای:

  • 400 میکروگرم (mcg) اسید فولیک
  • 400 واحد ویتامین D
  • 200 تا 300 میلی گرم (میلی گرم) کلسیم
  • 70 میلی گرم ویتامین C
  • 3 میلی گرم تیامین
  • 2 میلی گرم ریبوفلاوین
  • 20 میلی گرم نیاسین
  • 6 میکروگرم ویتامین B12
  • 10 میلی گرم ویتامین E
  • 15 میلی گرم روی (زینک)
  • 17 میلی گرم آهن
  • 150 میکروگرم ید

در برخی موارد، پزشک شما نسخه خاصی از ویتامین های دوران بارداری را تجویز می کند.

تیم بی بی دارو برخی از محبوب‌ترین مکمل بارداری را با توجه به موارد استفاده، اثربخشی و دوز آن‌ها در زیر قرار داده است.

مکمل‌های باروری

ناباروری را می‌توان از چالش‌های درمانی زوجین در نظر گرفت. تکنیک‌های پزشکی مدرن گاه مؤثر اما پرهزینه نیز از سختی‌های این راه پرپیچ‌ و خم هستند. در این‌ میان برخی از زوجین که با ناباروری سروکار دارند سعی می‌کنند از مکمل‌های باروری مردان، زنان یا مناسب برای هر دو به‌ عنوان یکی از گزینه‌های مداخله پزشکی استفاده کنند. این مکمل‌ها در تقویت باروری بانوان و آقایان مؤثر هستند و شانس افراد را در تولیدمثل به روش‌های طبیعی افزایش می‌دهند.

 داروخانه آنلاین بی بی دارو برای این منظور خرید انواع مکمل‌ها را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت فراهم کرده ‌است تا شما عزیزان با تهیه این محصولات از مزایا آن بهره‌مند شوید. برای تجربه خرید آسوده کافی است با شماره‌ تلفن … تماس گرفته و از مشاوره رایگان استفاده کنید.

مکمل‌های باروری در واقع چه هستند؟

قدرت باروری توانایی افراد را در تولیدمثل به روش‌های طبیعی نشان می‌دهد. مکمل‌های باروری به ‌عنوان بیش‌ویتامین‌ها حاوی آنتی‌اکسیدان یا مواد دیگری هستند که باعث افزایش قدرت باروری می‌شوند. در حالت ایده‌آل مردان و زنان باید از طریق رژیم غذایی و قرار گرفتن در معرض آفتاب کافی ویتامین‌ها و مواد مغذی را دریافت کنند. در برخی موارد این راه‌ها برای باروری کافی نیست در نتیجه مصرف مکمل‌ها و ویتامین‌های باروری توصیه می‌شود. در بسیاری از موارد تقویت باروری آقایان و بانوان با این روش ساده صورت می‌گیرد. استفاده از مکمل‌ها، رژیم غذایی سالم و تغییر سبک زندگی شرایط را به ‌نحو مطلوب تغییر خواهد داد. داروخانه تخصصی مادر و کودک بی بی دارو با فراهم‌آوری انواع مکمل‌های تقویت باروری خارجی و ایرانی مخصوص آقایان و بانوان در این مسیر همراه شما است. لینک سایت …

انواع مکمل برای باروری

انواع مکمل‌هایی که برای باروری مناسب هستند شامل موارد زیر می‌شوند:

استیل ال کارنیتین

 این مکمل هم برای زنان و هم برای مردان مناسب است. به دلیل حضور آنتی‌اکسیدان‌ها در استیل ال کارنیتین سیستم تولیدمثل سالم زنان ارتقا می‌یابد. همچنین این مکمل به حرکت اسپرم‌ها کمک می‌کند.

ویتامین‌های ب

ویتامین‌های ب به ارتقا سلامت تخمک، جلوگیری از ناباروری با تخمک‌گذاری و افزایش کیفیت اسپرم کمک می‌کنند. البته دریافت مقدار بیشتر این ویتامین‌ها ممکن است با خطر ناباروری روبه‌رو باشد. در هر حال میزان مناسب این ویتامین به کیفیت اسپرم کمک می‌نماید. این نوع از مکمل‌های باروری در هر دو جنس مرد و زن استفاده می‌شود.

کلسیم

هم زنان و هم مردان باید با مصرف کافی کلسیم از کمبود آن جلوگیری نمایند. کلسیم به دلیل کمک به خلق اسپرم حائز اهمیت است.

کوآنزیم ۱۰Q

 افزایش مقدار کوآنزیم ۱۰Q در جریان خون باعث افزایش تحرک اسپرم و پاسخ تخمدان برای لقاح می‌شود.

آهن

کمبود آهن ممکن است منجر به ناباروری تخدیرکننده شود. مصرف آهن برای زنان توصیه می‌شود؛ زیرا خطر ناباروری ناشی از تخمک‌گذاری را کاهش می‌دهد.

امگا-S3

 اگر با سن بالاتر از ۳۵ سال تمایل به بارداری دارید مصرف این مکمل را فراموش نکنید. مردان و زنان هر دو باید امگا-S3 را مصرف نمایند. از دیگر مزایا آن می‌توان به تقویت حرکت اسپرم اشاره کرد.

سلنیوم

طبق تحقیقات صورت‌ گرفته کمبود سلنیوم در سقط‌ جنین، کیفیت پایین منی و تحرک ضعیف اسپرم مؤثر بوده است. سلنیوم با بهبود کیفیت منی و حفظ سلامت مایع فولیکولی اطراف تخم‌های زنان خطر سقط را کاهش می‌دهد.

زینک

زینک در تشکیل اسپرم نقش قابل ‌توجهی ایفا می‌کند. از فواید این مکمل در باروری می‌توان به کمک به بارورسازی، رشد تخمک و بهبود کیفیت اسپرم اشاره کرد.

ویتامین C، ویتامین D، ویتامین E و اسید فولیک از دیگر مکمل‌های مهم در باروری هستند. هر یک از این ویتامین‌ها با کمک به بارداری پیامد درمان‌های باروری را بهبود می‌بخشند.

خرید از داروخانه اینترنتی بی بی دارو

خرید از داروخانه اینترنتی بی بی دارو

داروخانه آنلاین بی بی دارو  با اهمیت دادن به نیازهای جامعه به ارائه انواع مکمل‌های باروری پرداخته ‌است. هموطنان عزیز که به دنبال انواع مکمل‌های خارجی و ایرانی باروری اصل آن هم با قیمت مناسب می‌گردند می‌توانند با مراجعه به سایت … پاسخگو نیازهای خود باشند. این مجموعه با چندین سال سابقه درخشان درصدد کسب رضایت اکثر مشتریان خود است. در صورت وجود هر گونه سوال می‌توانید از کارشناسان متخصص ما مشاوره رایگان بگیرید.