وبلاگ

بهترین دارو برای غضروف سازی چیست؟

بهترین دارو برای غضروف سازی چیست؟

فهرست مطالب

بهترین دارو برای غضروف سازی تا حد زیادی انعطاف پذیری مفاصل را بالا می برد و از تحلیل رفتن غضروف ها جلوگیری کند. همچنین دردهای مفصلی و علائم بیماری آرتروز را کاهش دهد. در واقع مهم ترین مزیت مکمل های غضروف ساز بازسازی ساختمان مفاصل است. پس این نوع داروها برای حفظ سلامت استخوان ها و بالا بردن عملکرد مفاصل نقش مؤثری دارند. اگر شما با بهترین داروهای غضروف ساز آشنایی ندارید تا پایان این متن همراه ما باشید.

ضرورت دارو برای غضروف سازی

ضرورت دارو برای غضروف سازی

این روزها مصرف مکمل های غضروف ساز از بروز بسیاری بیماری های مفصلی و استخوانی جلوگیری کند. چون این داروهای گیاهی و شیمیایی تمام آنچه را که برای انعطاف پذیری و سلامت مفاصل نیاز است به بدنتان می رساند. همچنین مصرف این داروهای غضروف ساز می تواند شما را از ابتلا به آرتروز دور نگه دارد. پس برای جلوگیری از تحلیل غضروف ها و تضعیف کلیه مفاصل بین استخوانی توصیه می شود تا از این داروهای غضروف ساز استفاده کنید. البته این محصولات در نمونه های مختلفی توسط شرکت های معتبری تولید و عرضه می شود‌ که در ادامه به معرفی برخی از این داروهای غضروف ساز می پردازیم.

 

کپسول پیاسیدین 300 رازک

کپسول پیاسیدین جزء بهترین دارو برای غضروف سازی بوده که کاملاً گیاهی است. این دارو در شرکت داروسازی رازک ایران ساخته می شود و کمترین عوارض جانبی را برایتان خواهد داشت. چون کپسول پیاسیدین خاصیت ضد التهابی خوبی دارد پس به سادگی التهاب مفاصل و درد در افراد مبتلا به آرتروز را کاهش می دهد. در واقع آووکادو و سویا مهم‌ترین مواد تشکیل دهنده این داروی غضروف ساز است از این رو کپسول پیاسیدین ترمیم غضروف را انجام می دهد و مفاصل تخریب شده را مجدداً بازسازی می کند.

کپسول پیاسیدین 300 - pyasidin

 

کپسول گیاهی الارتریت ریحانه

کپسول الارتریت یکی از شناخته ترین مکمل های غضروف ساز در کشور است. مهم ترین موادی که در ترکیبات این کپسول قرار دارد عصاره سنجد است. چون سنجد حاوی مقادیر بالایی فلاونوئیدی به همراه مواد مفید دیگری مثل ترپنوئید است در نتیجه این دارو برای غضروف سازی و تسکین دردهای مفاصلی بسیار اثربخش می باشد. همچنین این محصول به دلیل داشتن فیتوکمیکال از بروز پوکی استخوان جلوگیری می کند.

 

کپسول گیاهی الارتریت ریحانه بهبود آرتوروز

کپسول آوودین Avodin

این نمونه دارو برای غضروف سازی یک محصول فرانسوی است که توسط شرکت هولیستیکا فرانسه تولید و عرضه می شود. در ترکیبات این مکمل دارویی زنجبیل، آووکادو، ویتامین D3 و از همه مهم تر عصاره سویا است. بنابراین این قرص غضروف ساز می تواند محرک خوبی برای تولید کلاژن و پروتئوگلیکان باشد در نتیجه غضروف ها فرصت بازسازی و ترمیم شدن را در بدن پیدا می کنند. همچنین می تواند از پیشرفت دردهای آرتروز و بیماری های مفصلی جلوگیری کند.

قرص آلفلکسیل Alflexil

قرص آلفلکسیل Alflexil

این دارو برای غضروف سازی یک نمونه قرص آمریکایی است که در ترکیبات آن کلاژن، گلوکزامین و از همه مهم تر کندروایتین وجود دارد. گلوکز امین این قرص برای کاهش دردهای مفصلی و ترمیم ساختمان مفاصل مفید است. کندروایتین آن می تواند مقاومت غضروف ها را بالا ببرد و مانع از ساییدگی استخوان ها در بدن شود.

همچنین بخوانید :تفاوت پرکاری و کم کاری تیروئید چیست؟ از کجا بفهمیم تیروئید کم کار داریم؟

تریپل فلکس Triple Flex

قرص تریپل فلکس جزو بهترین داروهای غضروف ساز آمریکایی است. این نوع دارو برای غضروف سازی تخریب مفاصل را تا حد زیادی مهار می کند. همچنین با افزایش انعطاف پذیری مفاصل نقش مؤثری در کاهش دردهای آرتروز دارد‌. پس هر فردی خصوصاً ورزشکاران با خرید بهترین قرص های غضروف ساز مانند قرص تریپل فلکس می توانند ساختمان مفاصل، استخوان و غضروف های خود را مجدد بازسازی و ترمیم کنند.

قرص گلوکزامین پلاس

این دارو یک محصول انگلیسی است که در ترکیبات آن 3 ماده اصلی برای سلامت مفاصل وجود دارد. بنابراین شما با خرید قرص گلوکزامین پلاس از داروخانه های محلی یا داروخانه آنلاین می توانید غضروف های بدنتان را تقویت کنید. همچنین تا حد ممکن با مصرف این دارو برای غضروف سازی از التهابات مفصلی پیشگیری نمایید.

کپسول فست ران او پی دی فارما

این دارو برای غضروف سازی جزو محبوب ترین قرص های ترمیم مفاصل در ایران است. چون در ترکیبات آن مواد مفیدی مثل سویا و آووکادو وجود دارد. از طرفی می تواند انعطاف پذیری در غضروف ها را بالا ببرد و تا حد زیادی حرکت مفاصل را بهبود ببخشد.

کپسول فست ران

 

قرص فلکس اویت آپوویتال

این مکمل غضروف ساز محصولی از یک شرکت آلمانی است. بنابراین بیشتر می توانید آن را از طریق یک داروخانه آنلاین تهیه کنید و عملکردی طبیعی در غضروف های خود ایجاد نمایید. امروزه قرص فلکس اویت آپوویتال به عنوان بهترین دارو برای غضروف سازی و درمان ساییدگی زانو از طرف پزشکان متخصص پیشنهاد می شود. این محصول برای جلوگیری از پوکی استخوان هم استفاده های زیادی دارد.

سخن پایانی

امروزه قرص های غضروف ساز زیادی در بازار وجود دارد که هر کدام می توانند تأثیر مختلفی روی مفاصل شما داشته باشند. به همین منظور تجویز داروهای غضروف ساز یکی از مناسب ترین روش های درمان مفاصل است که سبب می شود تا دردها و تورم های مفصلی تا حد زیادی کم‌ شود. چون مصرف این مکمل ها نقش بسزایی در افزایش انعطاف پذیری غضروف ها و بالا بردن دامنه حرکت مفاصل دارد. اما برای اینکه بدانید کدام یک از این قرص های غضروف ساز برای شما مناسب هستند بهتر است با یک پزشک متخصص مشورت کنید. همچنین میزان مصرف دارو به صورت روزانه به همراه طول دوره درمان را هم از او بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *